Hop til indhold

Passer jeres udstyr altid sammen?


HNP
 Share

Recommended Posts

  • Svar 55
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg bruger sjældent sele, men når jeg gør, er det altid sammen med halsbånd, deri sidder hundetegnet nemlig. Ikke fordi hun smutter fra mig, jeg er bare mest tryg ved det, for er uheldet ude, så er det jo lovpligtigt med det hundetegn.:-)

 

Jeg bruger også sjældent sele (kan ikke finde en, der sidder ordentlig og Luna går jo mest løs eller i flex og trækker ikke, så den er ikke nødvendig), og fy jeg bryder loven efter vi er flyttet. Jeg har ikke fået lavet hundetegn endnu:oops: Men okay nogle gange har hun heller ikke engang halsbånd på, der bruger jeg bare retrieverlinen

 

Men jeg synes bare det ser underligt ud, når de har begge dele på:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næ, Jackis matcher ikke :ae:

 

Det eneste der matcher er hendes bolde - de gule er nemlig bedre end de grønne, de pink er bedre end de gule og de orange er bedre end de pink :vedikke: Så jeg bruger altid 2 ens.

 

IIIh, det har jeg haft en tråd om for evigheder siden. Karla er nemlig også størst fan af gule bolde... og hvis der ikke er gul, så er orange eller pink bedst... blå og grøn er mindst yndlings... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...