Hop til indhold

Er det for koldt ?


Gittemus
 Share

Recommended Posts

Ellers så har jeg lavet hvalpedækkener af ærmer fra striktrøjer. Meeeen nu har mine hvalpe jo været i en nooooooooget anden vægtklasse end din ser ud til være :lol: Så I skal måske ud i en reel striktrøje fra en genbrugsbutik, og så klippe ærmerne af.... Men er man lidt ferm på en symaskine, så kan man snildt sy sig selv et billigt dækken, fx. af en plaid, som man jo kan købe til rimelig penge rundt omkring

Link til indlæg
Del på andre sites

Griner.......åhhhhh lige det emne om de absolut skal besørge har jeg ikke læst det vilde om!!!

jeg må se hva der sker.... HeleHele

 

Jo hunden skal absolut besørge, og hvis ikke det er noget der er blevet trænet mens den har været hos opdrætteren, så bliver det selvfølgelig et noget større arbejde for dem sådan nogle hvalpe flytter hjem til. Hvalpen skal lære at der er forskel på ude og inde, inden den forstår at det rigtige er at gå ud og ordne den slags. Det ville nok ellers være en god ide at få læst om det, det er en af de ting der giver problemer for temmelig mange nye hundeejere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...