Hop til indhold

9330 Dronningelund : Ufattelig dyremishandling.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Mangler simpelthen ord, men er vanvittig rasende :evil:

:megaked::megaked:...hvem f..... finder på sådan noget sygt noget ?

Stakkels hvalp :megaked:...og som der står i teksten, hvad med resten af kuldet ?

 

 

Taget fra fb gruppen: På vej hjem. Fremlysning og efterlysning af dyr i hele landet.

http://www.facebook.com/groups/331154120456/

 

 

 

Jeg mødte denne hundehvalp på 10 uger ved Dronninglund Dyreklinik. Den blev fundet i en papkasse ved noget skrald, overhældt med syre i øre og øjnene.....hvem F#%*$! finder på sådan noget??? Og hvor er resten af kuldet henne?

 

Det er Jette hos Dronninglund Dyreklinik, som behandler hvalpen (manden der holder den, har den i pleje), og jeg ikke hvordan den har det pt.

Den skulle højest sandsynligt igennem en øjenoperation.

Jette har anmeldt det til Politiet.

Jeg delte billedet i lille håb om at der måske var nogen i lokal området, der havde noget kendskab til lignende hvalpe. Håber virkelig på at kan finde de skyldig

62288_10151355109379827_1871394978_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ufatteligt så megen ondskab, der kan findes i mennesker. Ulykkeligvis foregår der rædselsvækkende ting verden over, og mange steder findes der ingen eller kun mangelfulde love til at dæmme op for det, ligesom politiet de fleste steder er tilbøjelige til at nedprioritere dyreværnssager. Det er fortsat en udbredt - og i mine øjne dybt forkastelig - holdning, at "det er jo bare dyr".

Jeg kan kun endnu en gang opfordre enhver, der bekymrer sig om dyr, til at støtte troværdige dyreværnsorganisationer, støtte dyreværnsarbejde med underskrifter, bestræbe sig på at leve så dyrevenligt som muligt og i det hele taget gøre alt for at opdrage og uddanne andre til at behandle dyr med respekt, værdighed og omsorg.

Link til indlæg
Del på andre sites

kan ikke fatte den slags " mennesker " - heller ikke dem der bare sætter en papkasse med kattekillinger div steder ! da jeg engang var frivillig på dyreinternatet oplevede vi at en kattekilling var blevet kørt ned og smidt på trappen - den levede stadig , men blev så aflivet hos dr. dyr senere på dagen. Fatter det IKKE !

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...