Hop til indhold

Efterlysning af cocker spaniel på Falster


søster lagkage
 Share

Recommended Posts

Poster dette for en anden forumbruger:

 

Hjælp min mor med at få Nelli hjem igen.

 

Nelli er en sød, dejlig cocker på 4 år, som forsvandt for min mor i går aftes. Hun er sidst set eftersættende en hare 4 km syd for Tingsted (Falster). Hun er nytrimmet, men sandsynligvis nu våd og beskidt af at rende rundt på markerne. Hun er tillidsfuld og venlig. Billedet er fra i søndags. Ser du Nelli, så kontakt Irene Sjølin på Tlf 29448862.

 

601425_10151525372059524_1210278520_n.jpg

 

jeg håber, at nogen kan hjælpe.

601425_10151525372059524_1210278520_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nelli er efter 5 dage på fri pote fundet!

Omkring kl 15 tog Nelli kontakt med en sød dame i Lillebrænde. Jeg var netop på vej til det område da jeg havde en fornemmelse af at hun måtte være oppe i den del af Falster. Lige så snart min mor havde modtaget opkaldet kørte jeg til adressen. Og der var Nelli. ♥

 

Nelli har tabt sig meget og var noget træt og dehydreret, så vi smuttede en tur rundt dyrlægen hvor hun fik en vitaminindsprøjtning og noget væske injiceret. Hun er nu genforenet med min mor.

 

Pga det manglende væske og fødeindtag må Nelli det næste stykke tid kun startes langsomt op på væske og føde igen. Dvs max 1 dl vand i timen og små portioner kulhydrater.

 

Tusind tusind tak til alle jer der har delt opslaget og ikke mindst til jer der har været ude at lede og sætte sedler op. I er fantastiske. Nu håber jeg at I alle igen vil dele dette opslag så alle der har set efterlysningen får at vide at Nelli er kommet hjem.

Nelli hjemme.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...