Hop til indhold

Agilitysko.. er du klar til 2013...?


Gæst BrunBisse
 Share

Recommended Posts

Gæst BrunBisse

Fremragende greb på underlaget, maksimal åndbarhed og ekstrem lav vægt - så har du en super go' agilitysko

 

Det er en sko designet til at gøre en forskel, når hvert sekund tæller - du og din hund nærmest flyver frem...

:klap:

Specielle microfibre i tungen sikrer, at skoen kan snøres tæt og give maksimal stabilitet - du kan dreje på en "femøre"

:slem:

Skoen giver super godt greb på græs og grus.

 

Kan du tænke dig en sådan sko...

:5up:

kan du kontakte mig

Link til indlæg
Del på andre sites

Den hedder bare hnb.dk, og så skal man ind under aktiv hund -> 2-benede -> agilitysko. Jeg har nr. 1 og 4 oppefra. Elsker simpelthen Dita, de har de der dupper på siden af foden, som er uvurderlige når man indimellem løber på siden af foden... :lun:

Des er også fine ud, og så er de på tilbud! Men ingen i min str desværre... Må "nøjes" med mine nye Salomon :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Des er også fine ud, og så er de på tilbud! Men ingen i min str desværre... Må "nøjes" med mine nye Salomon :-)

 

Ja, de sælger vist ud af sit lager, og har gjort længe, så det er vel kun underlige størrelser tilbage nu. Men mange er jo virkelig glade for Salomon, tror flere løber i dem i dag, end i Dita. Jeg har det bare super i mine Dita. Og så er der jo kommet dem der hedder innov8, som mange i udlandet løber i. Ved dog ikke hvilke det er BrunBisse vil sælge..? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BrunBisse

Hej korvis

 

Det må jeg ikke skrive... før så kommer der en modera....:slem:, men jeg kan sende dig en privat besked hvis du ønsker... de findes i størrelse 37,5-47

altså også i 1/2 nummer

Link til indlæg
Del på andre sites

Til trådstarter: Opret da en annonce. Dit startindlæg er jo alligevel en slet skjult annonce. ;-)

 

Jeg tror heller ikke, at du kommer til at sælge sko på denne måde. Jeg har selv et par ag-sko, som jeg er udemærket tilfreds med, og når jeg på et tidspunkt skal have nye sko, gider jeg ikke til at skulle sende PB'er til nogle for at høre mere om nogle sko, det virker ærlig talt både omstændigt og lettere useriøst. Så vil jeg gerne med det samme kunne læse mere om, hvilke sko det drejer sig om, hvad de koster osv. Jeg kan jo let søge på nettet og finde glimrende agilitysko rundt omkring, jeg behøver ikke at skrive til en eller anden ukendt/hemmelig bruger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BrunBisse

Sonja77,

 

Der er også masser af annoncer for produktet, i fx Hunden, Vi med Hund, Google, Facebook og et par andre steder.

 

Nu er det ikke mig som har opstillet reglerne på forumet, men jeg respekterer dem, så må du opfatte det som "omstændigt og lettere useriøst"!

Link til indlæg
Del på andre sites

Sonja77,

 

Der er også masser af annoncer for produktet, i fx Hunden, Vi med Hund, Google, Facebook og et par andre steder.

 

Nu er det ikke mig som har opstillet reglerne på forumet, men jeg respekterer dem, så må du opfatte det som "omstændigt og lettere useriøst"!

 

Det er da fint, at der også bliver reklameret rigtigt for dem andre steder. Men du har jo rent faktisk muligheden for at betale for at oprette en annonce her på forum i stedet for at lave et almindeligt indlæg, der i virkeligheden er en skjult annonce. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...