Hop til indhold

Ørerens


Umulia
 Share

Recommended Posts

Bare nysgerrig - de af jer hvis hunde har hængeører, eller af andre årsager speciel høj risiko for ørebetændelse, hvilket mærke ørerens bruger I?

 

Jeg bruger normalt Epi-Otic, som jeg har fået anbefalet af min dyrlæge. Det virker tilsyneladende fint, men jeg har ikke fundet det andre steder end hos min egen dyrlæge, der bor meget langt væk, og for et par måneder siden løb jeg tør. Jeg fik så tre flasker på tilbud af noget, der hedder "VetPro" fra en anden dyrlæge. Men det er noget underligt geleagtigt noget, og jeg har ikke stor tiltro til det, for nu har Vinnie ørebetændelse igen. Man skal virkelig være over hende hele tiden!

 

Tænkte om I kan anbefale noget, man kan købe på nettet, så jeg ikke er afhængig af at skulle foretage den lange rejse til dyrlægen hver gang?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Jeg bruger Aptus Otozyme til Oscars ører - men på det seneste er jeg begyndt bare at tørre hans ydre øre af i æble cider eddike som har en svampe dæmpende virkning. Oscars ører har været så fine de seneste måender.

 

Den omtalt epi otic kan du købe på nettet her: Ørerens

 

Jeg har også brugt den tidligere med Aptus er rigtig godt og lidt billigere en den anden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bruger otoclean det kan bl.a. Købes på med24 mener jeg

 

Den bruger jeg også, og er meget tilfreds med. Iso har ikke øreproblemer som sådan, men trænger til at få dem renset indimellem.

 

(Min første hund, cotonen Daiwa, havde til gengæld seriøse øreproblemer, med hyppige betændelser. Og faktisk anbefalede dyrlægen at jeg ikke skulle rense hendes ører, men lade dem være. Hendes øreproblemer bundede så i allergi, og gik stort set over da jeg fandt det rigtige foder.)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...