Hop til indhold

Bakkeskuet - hvem kommer ?


Recommended Posts

Jeg har undersøgt om jeg kan nå at tilmelde Knold til Bakkeskuet - det kan lige lade sig gøre , så han bliver nok tilmeldt i babyklassen, måske tilmelder jeg også Tot i åben klasse , det ved jeg ikke helt endnu , men jeg kunne godt tænke mig at få en bedømmelse på Knold, og så er det jo 25.gang der er Bakkeskue så mon der sker noget specielt i den anledning? Jeg har haft hunde med derude før - Bakken er et skønt sted , så må man bare håbe vejret er med os........

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kommer.

 

Vi skal afprøve en ny handlerkonstellation med Jessie, hvor hun skal i ringen med manden og med Emma og jeg stående bagved.

 

Jessie har indtil videre ikke vist sig særlig medgørlig, når det kommer til at gå i ringen med en anden end mig og da vi skal til Bornholm, skal det lige testes om hun vil gå i ringen med manden med mig og en anden hund bagved.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Ja så er det jo imorgen det sker - vi skal tidligt afsted , Ollie skal på som den 1. i ring 3 kl 10 , han har lige været en tur påbordet idag og blevet redt igennem - Tot er også tilmeldt men ham trækker jeg , han er for langpelset, men jeg glæder mig helt vildt og krydser arme og ben for et godt resultat !!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...