Hop til indhold

Forbudte racer i USA


Buddha
 Share

Recommended Posts

Gad vide hvilken stat der har forbudt samojeden, aussien eller boston terrieren. Golden retrieveren og mops forstår jeg selvfølgelig godt, de er jo nogle værre nogle ;-)

 

 

75 dog breeds banned or restricted - Dog Laws & Legislation Forum

 

 

Læg mærke til at der i teksten øverst står at det selvfølgelig ikke er alle racer som er forbudte i alle stater, de er bare blevet samlet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Som Doberfan skriver så er det jo fordi at der kan være småbyer hvor de har haft dårlige oplevelser med en bestemt hunderace, og hvis byen ikke består af meget mere end hvad ville svare til en skoleklasse mennesker så kan man vel hurtigt blive enige om at det gider man ikke igen. ;)

Lige med husky vil jeg dog sige, har set flere dokumentar programmer fra USA hvor siberian husky bliver set som en "farlig" hund... og en hund der ofte er involveret i bidsager.

Link til indlæg
Del på andre sites

Som Doberfan skriver så er det jo fordi at der kan være småbyer hvor de har haft dårlige oplevelser med en bestemt hunderace, og hvis byen ikke består af meget mere end hvad ville svare til en skoleklasse mennesker så kan man vel hurtigt blive enige om at det gider man ikke igen. ;)

Lige med husky vil jeg dog sige, har set flere dokumentar programmer fra USA hvor siberian husky bliver set som en "farlig" hund... og en hund der ofte er involveret i bidsager.

Bare synd at man ikke bliver enige om det samme mht til våben ! jeg begriber bare ikke hvad Airedalen laver på den liste !
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst presaio
Ja det ville være skønt :banan:.... jeg ville ærlig talt hellere bo i en by befængt med mops og airedale terriers end alle rendte rundt med et våben :stupid:

Jeg er ikke helt sikker på denne.

Mops ser da uhyggelig farlige ud, med de store runde hundeøjne, der kan poppe ud når somhelst når de kigger på en! Kunne jo tænkes at de var sprængfarlige eller dødbringenede projektiler.. lur mig ikke om en amerikansk advokat kan fyre den af i en retsal og vinde :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke helt sikker på denne.

Mops ser da uhyggelig farlige ud, med de store runde hundeøjne, der kan poppe ud når somhelst når de kigger på en! Kunne jo tænkes at de var sprængfarlige eller dødbringenede projektiler.. lur mig ikke om en amerikansk advokat kan fyre den af i en retsal og vinde :roll:

 

Sikkert ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...