Hop til indhold

Rallytræningstræf i det nordlige midtjylland d. 27. eller 28. april


Rams
 Share

Recommended Posts

Er der nogen, der er friske på det?

jeg skal intet denne weekend, så begge dage passer mig perfekt. oger der nogen, der har et forslag til et sted? jeg tror nemli nææpe, at der er så mange der er friske på at køre op til mig, men jeg kan godt køre ned til jer af, hvis der er nogen andre der har et sted, hvor vi kan være.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Raaams!

 

Du har lavet to tråde - Blev helt forvirret over at jeg ikke kunne finde mit svar i den her :lol:

 

Men kopieret fra den anden:

 

Er muligvis frisk d. 28.

Er konkurrence d. 27, så der kan jeg ikke og har en lidt travl weekend så kan ikke helt garantere det.

 

Men vil prøve om det ikke kan lade sig gi' sig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Rams du er altså lidt sjov, når du sådan bander over teknikken :lol:

Nå men :5up: For forslaget, jeg kan desværre ikke den weekend, for jeg skal lege guide for en flok englændere..... medmindre jeg altså kan sælge et træningstræf, som en turistattraktion for hele familien :hmm::mrgreen:

 

Anyways... Håber i får en god weekend!

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er klar d. 28 hvis det bliver et sted i nærheden :mrgreen:

 

(Trige)

 

Raaams!

 

Du har lavet to tråde - Blev helt forvirret over at jeg ikke kunne finde mit svar i den her :lol:

 

Men kopieret fra den anden:

 

Er muligvis frisk d. 28.

Er konkurrence d. 27' date=' så der kan jeg ikke og har en lidt travl weekend så kan ikke helt garantere det.

 

Men vil prøve om det ikke kan lade sig gi' sig![/quote']

 

Så hedder det vist søndag d. 28. april. I håb om at I kan komme med:-D

 

Men er der nogen der kender et offentligt areal et sted eller en træningsplads vi kan bruge?..

Link til indlæg
Del på andre sites

Har kursus d. 28 - men gentager I succesen, så vil vi super gerne med!

 

Øv øv.. Gad ellers godt se dig og Spot i aktion.. Vi må lave et rallytræf til sommer igen, når alt træning ellers holder sommerpause. :-D

 

skal vi så ikke sige søndag den 28ende ;) Så skal vi bare finde ud af hvor vi skal være... MarieLouise, har du nogen ideer op ad mod dig... så du ikke altid skal køre så langt.

 

Nope.. Kender ikke lige nogle steder...:hmm:

Men jeg kan også godt 'klare' at køre nedad til jer, hvis det betyder at S'eren også kan være med:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep, lad os sige det sted, som du synes er bedst:mrgreen:

 

Hvilket niveau i rally er det du er på? Tænker lige hvilken form for bane, vi skal stille op, for jeg vil gerne gå nogle baner .

 

Jeg har nogle skilte, men de er lidt hjemmelavede, så håber det er okay:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...