Hop til indhold

Alt og Intet - om foder!


Eris
 Share

Recommended Posts

Jeg har lavet en aftale med GLS om at de må sætte det de kommer med et bestemt sted - for ellers køres det jo ud på deres depot og så sætter man jo endnu flere penge til. Pakkeshop løsningen med GLS syntes jeg er dum - i hver fald har jeg kun haft dumme oplevelser med det - Alligevel vil jeg sige at Post DK's ordning er langt mere betryggende da det jo ligger i en boks hvor kun du har adgangen til. Men du må prøve dig frem for at finde den bedste løsning.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • Svar 732
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nogen der bruger Taste of the Wild i den version med and og kylling? Har en slat stående, og synes altså at den lugter lidt ........ gammel? Sådan en ram lugt, lidt hen ad mug:vedikke: Dorit spiser jo ukritisk alt, og Bella har altid været skide kræsen, så det kan jeg ikke basere så meget på. Men hvis nogen bruger den, gider du så lige tage et snif og rapportere om den bare lugter sådan, eller om min er dårlig? Den er i øvrigt ikke i nærheden af udløbsdatoen, men det betyder jo ikke at posen ikke kan være blevet dårlig alligevel.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Er der nogen af jer der har erfaringer med Kingsmoor Original med fisk eller lam? Jeg kan ikke finde noget om det inde på deres hjemmeside og jeg har aldrig set de varianter før. De havde dem nede ved Avifauna, så jeg blev nysgerrig. De er glutenfrie - jeg vidste ikke at hunde også kunne have problemer med det.

 

Der kan læses lidt om dem her http://www.foderxpressen.dk/shop/kingsmoor-original-fisk-4046p.html og http://www.foderxpressen.dk/shop/kingsmoor-original-lam-4047p.html

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Haha, Dorit nægter pure at æde TOTW!! Har både den med bison og den med fjerkræ, og man kan næsten se at hun rynker på næsen. Og hun er ellers ikke kræsen:lol: Hvis bare Kingsmoor ikke var gået over til de der kæmpe-klatter, så var de røget på det, men nu ser det ud som om de må få Acana. Prøver lige at se om lillelorten vil stille sig tilfreds med Ranchlands, eller om hun hellere vil have den med kylling. Sjove lille skid!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sendte en mail til Kingsmoor igår vedr. pillestørrelsen i de store poser. Problemet med dem er, at de er tand for store til at Dorit kan spise dem, og som bonusproblem kan de ikke bruges i aktivitetslegetøjet. Jeg kunne selvfølgelig købe de små poser med de små piller, men det bliver lidt dyrt i længden når Bella også skal spise med:-)

 

Her til formiddag fik jeg et fint svar fra Kingsmoor, hvor de bla. skriver at de nok begynder at sælge de små piller i store poser i slutningen af året:-) Bare til info, hvis andre står med samme problem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...