Hop til indhold

Scanning og hvornår kan man se noget?


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

:hmm:en superscanner der kan se det fra dag 20? Jeg scanner altid på dag 21, og der kan min dyrlæges gamle scanner fra forrige årtusinde finde dem hver gang. Håber ikke han har givet for meget for den ekstra dag.
Uanset hvilken man bruger tror jeg ikke man kan se dem før..De har den størrelse de har.

Men den scanner bedre.. Billedet er bedre end på den anden de har.

Og på sigt tror jeg at planen er at scanne hjerter, knæ osv men de skal jo starte et eller andet sted. Og drægtigheder ved man jo hvordan ser ud. Og så får de da øvelsen i hvordan det ser ud. Den gamle scanner viser et firkantet billede og slet ikke lige så dybt.

For mig er det bare sjovt at være med.. Jeg undrer mig altid over at løverne får 3-4 hvalpe, mens de store havanaise opdrættere rask væk får 10-12 hvalpe. Måske starter løverne også med at have mange i maven og så forsvinder de bare.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har jo helt glemt at opdatere

 

Scanning på 24 dagen, hvor vi kunne finde 4.. med en diameter på 1.2 cm.. Nu kan man se småbitte fostre(man kunne se bagbenene tydeligt) og der var hjerteblink. Og masser af aktivitet i hver enkel bobbel.

 

Fysisk viser Medina tydelige tegn på at hun er drægtig..Hævet blomst med klart udflåd. Dievorter der er vokset og blevet meget lyserøde.

Og så hopper hun ikke længere selv ind af vinduet, men venter pænt i vindueskarmen på hjælp.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...