Hop til indhold

Mit dilemmea er næsten overstået.


Ulla H
 Share

Recommended Posts

Idag har min næsten 13 årige cockerpige Molly fået en tandrensning og heldigvis overlevet. Er dog ikke hentet hjem endnu. Hun fik ingen hevet ud- herligt. Lige nu er Laura, 10 år, på bordet, håber så meget hun også vågner af narkosen.

Det har været en svær beslutning med Molly, fordi hun faktisk indimellem pruster en del uden synlig grund.

I sidste uge fik hun alle de blodprøver for ældre hunde og de var temmelig normale.

Jeg har talt med mange om det med narkose , og en del mener at får hun en rådeden tand, og ikke klarer behandling, så er det barte det.

Jeg er mere bange for at overse noget, der evt gør skideondt, især på en hund, der alle dage har spillet sej.

Håber så Lauras tænder også kan nøjes med en rensning.

Jeg har været så skidenervøs for idag, at jeg i flere nætter har sovet vildt dårligt.

Så denne tlf besked -pu ha en lettelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du gør det rigtige. En hund er ikke tjent med at leve med tandpine for den kan ikke fortælle om det gør ondt.. så lige meget hvad der nu sker, så skal du tænke at du gjorde det i bedste mening og for hundens bedste..

Hver gang cookie har skullet i narkose har jeg i smug fortalt hende om regnbuebroen og fortalt hende at jeg altid kommer og henter hende. Og hun har ikke engang nogen fysiske skavanker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Laura fik fjernet 2 dårlige tænder. Så nu koges kylling ,grøntsager og ris.Hun fik også smertestillende med til de næste dage.

Men alligevel fantastisk, hurtig på benene, og de gik hjem selv. Har ingen bil.Der er godt nok ikke så langt.

Molly nåede lige at komme til overfalden, før hun startede sin højlydte protest over at være derovre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu mangler jeg jo afføringprøver for hjerteorm og vil tage den derfra.Men formoder at hun har lidt aldersvækkelse. Hun er stadig så kåd at når jeg hører tomult i stuen og lige skal se hvad der foregår, er det ofte hende og græske Snoopy der holder fest og er ved at sætte alle 6 hunde i selvsving.

Og desværre er yderligerer undersøgelser kostbare mht hjerter, som jeg kender fra mine cavalier ,fra før jeg havde cocker.

Så helst ikke i denne måned, hvor dr dyr er oppe på 6,500 kr.Men noget at Mollys er nok på sygeforsikring, hvad Debbies operation med tænder jo ikke er.

Da Molly var ung hed hun Molly Bolly Bomstærk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...