Hop til indhold

Med det rette udstyr er det nemt at have hund!


Ninjamor
 Share

Recommended Posts

Det næste bliver så en robottrimmer kan jeg tænke mig :hmm:

Se, NU vågnede jeg. Men om Sofus ville synes, at vores - trods alt - sociale hyggestunder med trimmeknive skulle erstattes af en robot, er så en anden sag. Og på den anden side så får man meget foræret som hundeejer ved selv at stå og pille-rode-rage. Hunden vænner sig til de særeste ting på den konto.

Link til indlæg
Del på andre sites

Til gengæld har jeg en hund der slet ikke kan administrere boldkasteri, så jeg ville ikke drømme om at købe én...

Jeg har et par gange oplevet at møde det, man kalder en boldtosset hund og jeg blev godt nok lidt småskræmt. Derfor har jeg for mange år siden lavet den regel, at en bold - eller yndlingslegetøjet, som er et flyveegern fra Hund % Træning - kun kastes 5 gange. Og jeg tæller højt og omhyggeligt, så hunden også er klar over, hvor vi er kommet til. :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min gamle Frostie fik en gang dårlig mave da jeg var på arbejde, og jeg kom hjem til en kattebakke der var totalt overskidt... Min stakkels Frostie havde på en eller anden måde fanget hvad en kattebakke blev brugt til, og havde prøvet at sætte sig på den - men den var jo alt for lille... :lun:

 

Det var lige så jeg fik tårer i øjnene af den historie. Nååårh. n010.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Og når jeg fryser skal hunden have tøj på :lun:
DET tror jeg mine meget vil have sig frabedt - jeg havde mine første 2 hunde med til en demonstration engang og havde lavet et dækken med tekst til dem - det krævede en del tilvending før det lykkedes at få dem til at bære det - men måske var vi bare ikke politisk enige hvem ved ???

 

Det med trimmerobotten - ville jeg nok synes var en god ide , tilgengæld tror jeg jeg skulle købe nogle ørepropper til hele ejendommen når Tot skal have trimmet ører - for da lyder det som om han får halsen skåret over med en meget sløv kniv !

Redigeret af anne-lise hansen
mangel
Link til indlæg
Del på andre sites

Nemt lyder jo altid lidt træls når det handler om levende dyr - støvsugning og opvask passer ligesom bedre sammen med det ord. Men avanceret kan jeg nogle gange godt lide, jeg gad totalt godt have sådan en sæbebobbelmaskine med baconsmag, men ville da være med til at lege med den!

 

Gad vide om nogle egentlig giver hunde f.eks. aktivitetsspil til at bruge alene mens man lige laver noget andet, mine kan ikke, de bliver tyret henover gulvet og ind i alting, hvis jeg ikke sidder og holder dem :lol: Og sådan er det nok med det meste jeg giver dem, bamser og mad undtaget selvfølgelig, altså de kan godt lide at hærge lidt når nu noget er sjovt. Så medmindre jeg bare køber noget for at det kan gå i stykker, vil jeg nok være lidt med til at lege.

 

F.eks. har Benny voldhærget hele 2 store plastikvandkander. Han var helt overbevist om at de var til ham, også selvom de stod et sted en hund ikke lige burde kunne nå den :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...