Hop til indhold

Agilitykonkurrencer sommer/efterår 2013


Amocca
 Share

Recommended Posts

Os her i nordsjælland har ikke rigtig nogle alternativer - det er enten DKK, DGI eller 200 km til nærmeste DcH stævne ..

 

Argh... 200 km er vist liiiiidt en overdrivelse...

 

Hilsen Camilse, der satte sin hund på et tog kl. 05:30, så hun kunne komme til DKK-stævne i Sorø(og det er vel ikke meget længere væk fra København end fx Fakse eller Stevns?)... Måske hvis du skulle til Maribo :blink: Men det er jo ikke anderledes end når vi tager turen til København for at løbe i DKK.

 

Jeg overvejer forresten om Prinsesse skal til VAS i februar. Det afhænger lidt af hvordan hun håndterer første træningsgang i Ringsted. Hun er jo liiiidt vild og vil ikke have en vildcassi på gulvtæppe...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 992
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Argh... 200 km er vist liiiiidt en overdrivelse...

 

Hilsen Camilse, der satte sin hund på et tog kl. 05:30, så hun kunne komme til DKK-stævne i Sorø(og det er vel ikke meget længere væk fra København end fx Fakse eller Stevns?)... Måske hvis du skulle til Maribo :blink: Men det er jo ikke anderledes end når vi tager turen til København for at løbe i DKK.

 

Jeg overvejer forresten om Prinsesse skal til VAS i februar. Det afhænger lidt af hvordan hun håndterer første træningsgang i Ringsted. Hun er jo liiiidt vild og vil ikke have en vildcassi på gulvtæppe...

 

Så 150 km da ;-)

Hvis jeg for alvor skulle gøre noget ved DcH er mit indtryk at jeg også blev nødt til at tage over broen og som minimum deltage på Fyn også. Mit indtryk er at der kun er få om året der afholdes på sydsjælland?

 

Jeg bor på den anden siden af KBH, så jeg har også et stykke vej til Albertslund, men slet ikke så langt som du. og så har jeg jo bil som hjælper.

Jeg er igang med at flytte længere nordpå, så får (forhåbentlig) snart endnu længere :-) men det gør mig nu ikke så meget hvis der også bare engang imellem er nogle tæt på (københavnsområdet for mit vedkomne).

I foråret kørte jeg f.eks. til Slagelse. Pyha. Det var en lang dag, men også smadder hyggelig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kører gerne 100-150 km, men over broen har jeg kun været en enkelt gang og ku. Fordi jeg alligevel skulle til sjælland den weekend.

 

jeg har ikke noget problem med at køre til skagen, men jeg tror hellere jeg kører til tyskland end til sjælland :hmm: men med jylland og fyn som legeplads har vi såmænd også rigeligt med stævner. Blot ikke DKK stævner

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kører gerne 100-150 km, men over broen har jeg kun været en enkelt gang og ku. Fordi jeg alligevel skulle til sjælland den weekend.

 

jeg har ikke noget problem med at køre til skagen, men jeg tror hellere jeg kører til tyskland end til sjælland :hmm: men med jylland og fyn som legeplads har vi såmænd også rigeligt med stævner. Blot ikke DKK stævner

Det kan jeg sages sætte mig ind i ...

 

For mig er den der skide bro altså noget af en forhindring. Kører over den et par gange om måneden med mit arbejde, men vil helst ikke betale for den når det er min egen pengepung. Hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Så 150 km da ;-)

Hvis jeg for alvor skulle gøre noget ved DcH er mit indtryk at jeg også blev nødt til at tage over broen og som minimum deltage på Fyn også. Mit indtryk er at der kun er få om året der afholdes på sydsjælland?

 

Jeg bor på den anden siden af KBH, så jeg har også et stykke vej til Albertslund, men slet ikke så langt som du. og så har jeg jo bil som hjælper.

Jeg er igang med at flytte længere nordpå, så får (forhåbentlig) snart endnu længere :-) men det gør mig nu ikke så meget hvis der også bare engang imellem er nogle tæt på (københavnsområdet for mit vedkomne).

I foråret kørte jeg f.eks. til Slagelse. Pyha. Det var en lang dag, men også smadder hyggelig.

 

Kreds 6 er den kreds der har flest konkurrencedage i 2013, sammen med en anden kreds(jeg mener det var det jeg fik det til, da jeg talte sammen for de enkelte kredse). Cassi havde 7 dage besat med konkurrencer i DcH regi(og jo, det var her på sydsjælland, gider ikke Nyk. rør og Odsherred, da vi ikke jagter DM-udtag). I 2013 er der 13 konkurrencedage.

 

Jeg synes det er helt forkert at sammenligne Jylland/Fyn med Sjælland. Vi er en kreds, hvor der er 5 kredse som dækker jylland og fyn, og dermed er det lettere at få mange konkurrencer(der er jo flere lokalforeninger :blink: på Sjælland er der 27 lokalforeninger mod 94 lokalforeninger på den anden side af broen, kreds 6 er dog stadig kredsen med flest lokalforeninger). Så at DcH intet fodfæste har på Sjælland er en skrøne, Jyderne/Fynboerne skal bare være glade for de åbne kredsgrænser og at man over de sidste par år har gjort alle konkurrencer landsdækkende :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...