Hop til indhold

Agilitykonkurrencer sommer/efterår 2013


Amocca
 Share

Recommended Posts

Nu får vi altså en ny tråd, hvad end I vil eller ej :mrgreen:

 

Der er jo altid megamange konkurrencer her i maj/juni, og den gamle tråd er allerede 115 sider lang...

 

Karla er skadet og skal være i ro indtil DKK Viby - det er i slutningen af næste uge. Håber fandeme hun er klar der, ellers er der vist ingen grund til at køre helt til spanien :???:

 

Jeg har sat et (meget usikkert) mål for Johna, at hun evt. skulle have sin stævnedebut til kl. 1 + 2 stævnet hos DKK Årslev i midten af september... meeeeeen, det kan sagtens være jeg trækker det mål tilbage når vi når august :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 992
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har iøvrigt lige meldt mig til en milliard stævner ca. :lol: Løgumkloster, Vejle, Ikast, Herning, Vestfyn & Horsens... overvejer et par stykker mere, men ved ikke rigtigt... Overveje at være lidt taktisk. Hvis Karla bliver klar til MaxiZoo Cup og løber godt i de åbne klasser der, kan det jo være man bliver "nødt" til at prioritere et par DKK stævner i år.... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu får vi altså en ny tråd, hvad end I vil eller ej :mrgreen:

 

Der er jo altid megamange konkurrencer her i maj/juni, og den gamle tråd er allerede 115 sider lang...

 

Karla er skadet og skal være i ro indtil DKK Viby - det er i slutningen af næste uge. Håber fandeme hun er klar der, ellers er der vist ingen grund til at køre helt til spanien :???:

 

Jeg har sat et (meget usikkert) mål for Johna, at hun evt. skulle have sin stævnedebut til kl. 1 + 2 stævnet hos DKK Årslev i midten af september... meeeeeen, det kan sagtens være jeg trækker det mål tilbage når vi når august :lol:

Jaaaah, Johna til Årslev!!! :klap: Det bli'r også et lille stævne, der er lige kommet maks. antal starter på. Noget øv med Karla, krydser masser af fingre for at hun er fit for fight til Viby! :x::x: :x:

 

Jeg har også meldt til en del stævner, troede ellers ikke at jeg ville få nærmest nogle stævner med da jeg først så vores arbejdsskema... Men det bli'r i hvert fald til Viby (kun to dage dog), Løgumkloster, Sabro, måske vestfyn, Svendborg og så Fionia. Jeg får også vestfyn med i august, men så må jeg ellers se hvordan det bli'r, arbejder meget weekend i hele august... :cry: Jeg valgte Ribe (pinsen) fra, da jeg kun ville få to løb over to dage, og det syntes jeg måske var liiidt overkill alligevel...

Link til indlæg
Del på andre sites

Billige Salomon Speedcroos - Køb Salomon Speedcross her med hurtig levering

 

Hovsa! Kom til at bestille sådan et par i går aftes :engel: Man skal jo være smart til stævner.....

 

----

 

Håber snart Karla er klar igen!

 

 

-----

 

Hvem skal med til DKKs stævne i Albertslund i weekenden? Der er totalt kaos... Ulla (fra VeH) skal først mødes med DKK i morgen, og først der får hun tilmeldingerne! Dvs. der er ingen tidsplan eller program endnu før sent fredag/tidlig lørdag morgen! Det er nok meget godt, at jeg kun har meldt søndag?!?

 

Jeg synes godt nok, at det er lidt slapt af DKK... :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, ny tråd! Skal straks være med her!

 

Jeg er vist kommet til at skyde over målet med stævner her den næste tid... Har både meldt i Viby (torsdag + fredag) og i Ødis om søndagen :stupid: Viby for Lunas skyld - samle pinde i DKK før Fionia og Ødis skulle være gammelpots første stævne i år... Havde bare ikke lige fået ind i hovedet at det var samme uge! Typisk for mit blonde hoved... suk!

 

Derudover er jeg kommet i bekneb med at få fri næste fredag :oops: Min farfar døde pludseligt sidste tirsdag så det trak nogle fridage så de er ikke super glade for jeg også snupper næste fredag... What to do, what to do :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi løber også viby, men kun fredag, lørdag og så ødis søndag... Hvis hun ikke kan holde til det, så skal hun ikke til spanien...

 

vi har heldigvis fri fredag på min arbejdsplads...

 

Krydser fingre for hun holder til det! :pray:

 

Og håber jeg kan få fri - finder jeg ud af i morgen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Spændende!!!

 

Jeg krydser alt hvad jeg kan for Super Karla for at hun bliver klar!

 

Karla mener selv hun er helt klar! Og er eddikesur på mig over ikke at måtte træne her til aften - igen! Men har lovet kiropraktoren at homde hende i ro indtil vibystævnet - så må det blive lakmustesten!

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla mener selv hun er helt klar! Og er eddikesur på mig over ikke at måtte træne her til aften - igen! Men har lovet kiropraktoren at homde hende i ro indtil vibystævnet - så må det blive lakmustesten!

Det er også tarveligt!

 

hvad var udtagelses kriterierne i år? Er det ikke Spilop som står for det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo Spilop er team captain og afholder udtagelsesprøverne. Prøverne er såmænd ganske simple, vi løber 2 ag løb og 2 springløb - kl3 baner - og de bedste i hver størrele bliver udtaget - knald eller fald på dagen...

 

Udvælgelses kriterier 2013 | Hold udtagelse til WAO

 

størrelserne er lidt anderledes dernede, så lille er op til 32cm herefter går man i mellem som er op til 40 cm, så har man en lillestor klasse som er op 52 tror jeg det er og en stor klasse..

 

sidste år var vi kun 3 mellem og 3 store.i. År er vi sandelig repræsenteret med 3 ekvipager i hver størrelse

Link til indlæg
Del på andre sites

Du må få hende målt igen ;-) de digitalmåler dem dernede, så jeg ved at Karla 375 mm høj over skulderen :mrgreen:

 

Hvis hun kan gå i lille - eller kan springe mellemhøjden - så er det jo altid tilladt at søge og deltage i udtagelsesprøverne. Om ikke andet er det altid en sjov og hyggelig dag :lol: Og I har ko et helt år at træne i, så det kan da sagtenstænkes I er klar næste år til at vippe nogle af os andre af pinde :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaaah, Johna til Årslev!!! :klap: Det bli'r også et lille stævne, der er lige kommet maks. antal starter på. Noget øv med Karla, krydser masser af fingre for at hun er fit for fight til Viby! :x::x: :x:

 

Jeg har også meldt til en del stævner, troede ellers ikke at jeg ville få nærmest nogle stævner med da jeg først så vores arbejdsskema... Men det bli'r i hvert fald til Viby (kun to dage dog), Løgumkloster, Sabro, måske vestfyn, Svendborg og så Fionia. Jeg får også vestfyn med i august, men så må jeg ellers se hvordan det bli'r, arbejder meget weekend i hele august... :cry: Jeg valgte Ribe (pinsen) fra, da jeg kun ville få to løb over to dage, og det syntes jeg måske var liiidt overkill alligevel...

 

Flot Korvis, alderen trykker, hva'??!! Skal sgida løbe alle 3 dage i Viby... :oops::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...