Hop til indhold

Hvor sover jeres hunde?


Hewlett
 Share

Recommended Posts

Hewlett, tror du ikke det er fordi der pludselig er blevet varmt om dagen og lummert om natten? Vi er begyndt at have så hundene kan sove ude igen, så det gør i hvert fald Egon indtil jeg ved ikke, 2-tiden måske, så er det koldt nok til at han kommer ind til os.

 

Vores 2 sover det meste af natten i soveværelset, Egon med snuden mod hjørnet af væg og skab, Benny langs sengekanten, lige ved siden af mig. Er der for varmt, flytter de rundt i løbet af natten, f.eks. ind ud i gangen lige foran soveværelset eller på badeværelset. Nogle gange, hvis de synes der er køligt nok, skal de ligge i sengen på de sene nattetimer. Det fylder, men er jo også lidt hyggeligt :)

 

 

 

Ved en 20.30 tiden går hun i seng. Hun ligger sig under vores seng :lun: Men når vi gør os klar til at gå i seng så går hun ud og ligger sig foran hoveddøren?? Så går der 10 min og hun flytter sig 1 meter og putter sig på hendes store bløde madras ude i gangen. Når vi er færdig med at snakke og hun mener vi har været stille længe nok, så kommer hun igen og putter under sengen :lun: Tidlig morgen er hun flyttet ind i sofaen og putter oveni alle puderne.

 

Hun synes tilsyneladende det er mega træls vi larmer når vi gør os klar til at gå i seng og vi ligger og snakker når hun vil have ro og sove :lol:

 

:lol: Demonstrativt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kleo og alfen sover på deres puder i soveværelse, de har faste pladser og når alfen en gang i mellem "hugger" kleo's pude, kommer Kleo straks og sladrer så vi kan flytte fræk dyret;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Om aftenen sover Pelle mellem sofaen og sofabordet, pænt irriterende i øvrigt.

Når det er varmt ligger han de steder på gulvet hvor han mærker mindst gulvvarme.

 

Lidt senere går han hen på sin madras i stuen.

 

Når jeg går i seng lægger han sig typisk i sofaen, som han har adgang til hele døgnet.

 

Senere på natten går han ind i soveværelset og lægger sig på sin madras der.

 

Senere tilbage til sofaen og hvis det er koldt op i sengen tidligt om morgenen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hewlett, tror du ikke det er fordi der pludselig er blevet varmt om dagen og lummert om natten? Vi er begyndt at have så hundene kan sove ude igen, så det gør i hvert fald Egon indtil jeg ved ikke, 2-tiden måske, så er det koldt nok til at han kommer ind til os.

 

Vores 2 sover det meste af natten i soveværelset, Egon med snuden mod hjørnet af væg og skab, Benny langs sengekanten, lige ved siden af mig. Er der for varmt, flytter de rundt i løbet af natten, f.eks. ind ud i gangen lige foran soveværelset eller på badeværelset. Nogle gange, hvis de synes der er køligt nok, skal de ligge i sengen på de sene nattetimer. Det fylder, men er jo også lidt hyggeligt :)

 

 

 

Jo måske, men der skal generelt meget til før Ninja får det for varmt, og hun ligger gerne oppe i vores seng inde under dynen nu, hvis hun får lov - der kan hun ligge i flere timer og slumre.

 

Vi er iøvrigt begyndt at sove med åbent vindue, så vi snakkede faktisk om hun mon synes det blev for køligt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ozzie sover mest i sengen eller vores sofaer, gerne sammen med os eller gæster. Ellers sover hun meget på sine to senge, mest den i stuen som er en skummadras skåret i to og så lagt i lag. Hun sover sjældent på gulvet (hun er ret meget prinsessen på ærten, der helst ligger så blødt som muligt) men det sker da af og til. Når hun er med på besøg så er det ret strengt hvis ikke der er et blødt sted for hendes magelighed at trone... heldigvis skal der ikke så meget til, et håndklæde og så ligger hun bare maaajet bedre. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ronja må sove hvor hun vil, men hun sover faktisk altid der hvor jeg er, undtagen når vi er på besøg ved min mor, så vil hun gerne sove der inde med de to andre hunde. ( det er faktisk rart, så kan jeg ligge og brede mig, på trods af at gæstesengen kun er halvt så stor som min egen, så føles den større når man ikke har en hund i hovedet:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Boris starter på sin 3 lags pude, hunde fatboy, blød hundepude ovenpå og et lammeskind øverst:-)). Derefter går turen til lænestolen, så den ene sofa og så til næste sofa.... Endelig ender han i ungernes sækkestol:-)) men kan kan faktisk sove alle steder hvor han kan ligge med alle 4 lige i vejret.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Han sover hvor han vil. En nat da jeg skulle tisse, opdagede jeg at han lå oven på spisebordet. Det fik han dog ikke lov til, men han kan jo have ligget der i flere timer.

 

Normalt sover han i sofaen, i sin kurv i stuen, eller på et af de to tæpper i soveværelset. Vores seng står direkte på gulvet, så når han sover på det ene tæppe, ligger han lige op ad /ved siden af mig, og det giver samme effekt som at ligge sammen i sengen.

Da han var hvalp, sov han dog i sengen sammen med os, men nu bliver han vist for varm og vil gerne have ro.

Link til indlæg
Del på andre sites

Når vi ikke er hjemme sover Rosa som regl i min side af sengen. Når vi er hjemme ligger hun i sofaen, hvor det er mest til gene for alle andre :evil: Når hun bliver fornærmet, når vi skubber til hende, rykker hun på gulvet på sin pude :blink:

Puden burger Hun også når hun tygger på ting.

om natten sover hun i soveværelset på madres med memory foam. I hverdagene, snupper hun fars side af sengen når han står op ;-) Det er bare lidt svært at forstå at når det er weekend, må man ikke være i sengen, når far ikke står op. Har to gange her til morgen smidt hende ned, påtrods af at hun kom MEGET stille snigende..... Eller noget.:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...