Hop til indhold

Vejen 15+16 juni


Recommended Posts

Er der egentlig nogle kloge hoveder som ved hvorfor nogle racer ALTID kommer på først?

 

Det er pisse irriterende at jeg skal så tidligt op!!!!

 

 

Dorte var der rally begge dage?

 

Nej, der er kun rally søndag

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 69
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jamen snuseren, der er ikke nogen der har reageret på kage.

 

Jeg må jo bare indse at folk enten ikke kan li mig, eller min kage :lol:

Kage reagerer man da ikke på, det er en selvfølgelig ting som nok skal blive spist;)

Link til indlæg
Del på andre sites

I dag har jeg fået papirerne til udstillingen. Vi er nr 51 i den ring, forudsat at ale møder. Er der nogen der har sådan et cirkabud på hvor mange hunde der sådan rundt regnet i snit kan bedømmes pr time? Jeg skal jo lade vragene blive alene hjemme, og dem er der ingen der gider passe. Derfor er jeg nødt til at begrænse den tid jeg er i Vejen til det nødvendige.

Link til indlæg
Del på andre sites

I dag har jeg fået papirerne til udstillingen. Vi er nr 51 i den ring, forudsat at ale møder. Er der nogen der har sådan et cirkabud på hvor mange hunde der sådan rundt regnet i snit kan bedømmes pr time? Jeg skal jo lade vragene blive alene hjemme, og dem er der ingen der gider passe. Derfor er jeg nødt til at begrænse den tid jeg er i Vejen til det nødvendige.

 

Man siger ca 20 i timen, så du skal regne med at på ca kl 12.30, så hvis du er der kl 12, så burde du være i fin tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
:hmm:Måske man kan snige sig ubemærket ind....og spise kagen :engel:
Du sniger dig ingen steder..Er der bakker? Så skal du jo skubbe :mrgreen:

 

I dag har jeg fået papirerne til udstillingen. Vi er nr 51 i den ring, forudsat at ale møder. Er der nogen der har sådan et cirkabud på hvor mange hunde der sådan rundt regnet i snit kan bedømmes pr time? Jeg skal jo lade vragene blive alene hjemme, og dem er der ingen der gider passe. Derfor er jeg nødt til at begrænse den tid jeg er i Vejen til det nødvendige.
ca 18 i timen..

 

Nix
Næ..dommere pisser kun..og altid før løverne skal i ringen så man står der og venter med en børstet hund og blvier endnu mere stresset :mrgreen: Vi skal forresten i ringen med både 10 løver og en tibetaner..Samtidig :roll: Me luv it
Link til indlæg
Del på andre sites

Næ..dommere pisser kun..og altid før løverne skal i ringen så man står der og venter med en børstet hund og blvier endnu mere stresset :mrgreen: Vi skal forresten i ringen med både 10 løver og en tibetaner..Samtidig :roll: Me luv it

 

Ja når ellers de får lov af ringpersonalet ;-)

 

I Roskilde var der tilmeldt over 90 grander hver dag, så man valgte at flytte hvalpene over i naboringen.

Upraktisk når ikke man kan være to steder på samme tid, så den ene dag droppede jeg at stille voksen hanhund og den anden dag gik jeg glip af store ring med min BIR hvalp, for der stillede jeg en kolegas blå tæver. Ingen af dagene lykkedes det mig at stille den franske, men det klarede min mor så i stedet - Jeg er osse vild med konceptet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Mådehold er ikke dig? :hmm::drille:
Absolut ikke :mrgreen:

 

Ja når ellers de får lov af ringpersonalet ;-)

 

I Roskilde var der tilmeldt over 90 grander hver dag, så man valgte at flytte hvalpene over i naboringen.

Upraktisk når ikke man kan være to steder på samme tid, så den ene dag droppede jeg at stille voksen hanhund og den anden dag gik jeg glip af store ring med min BIR hvalp, for der stillede jeg en kolegas blå tæver. Ingen af dagene lykkedes det mig at stille den franske, men det klarede min mor så i stedet - Jeg er osse vild med konceptet :mrgreen:

SKal ringpersonalet bestemme det? Aj men så håber jeg snart der er en dommer der pisser i ringen--og helst den jeg er i :slem:

Jeg fatter slet ikke hvorfor de (dkk) ikke er lidt mere samarbejdsvillige..Jeg kan godt forstå de ikke kan sidde og tjekke hvem der har tilmeldt hvad..Men så kunne de sq give pengene tilbage evt i form af gavekort til ny udstilling.. Store ring går altid galt for os...Babyer er inde når hvalpene bliver forbedømt.. og det samme senere med veteraner.... Og opdrætsklasse? det går slet ikke..så skal vi begge i ringen samtidig og kan ikke komme fra den ene bedømmelse til den anden...

Link til indlæg
Del på andre sites

SKal ringpersonalet bestemme det? Aj men så håber jeg snart der er en dommer der pisser i ringen--og helst den jeg er i :slem:

 

Nææh det tror jeg ikke de skal, men nogle af dem virker sgu mest som om de ikke kunne blive betjente og heller ikke kunne bruges i hjemmeværnet - de blev så ringpersonaler, for nogle skulle de altså have lov at råbe af og dirrigere med ;-)

Da dommeren der skulle domme Bullmastiff, Sha-Pei og GD.hvalpe om søndagen havde dømt 70-80 hunde ville hun meget gerne på potten, men jeg skal da love for ringpersonagen havde en anden mening om det... ej du M da kunne vente, du mangler bare xx hvalpe nu blabla...... hun var sikkert bekymret for at der ikke var mere mad når de kom frem til fællesspisningen :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Nææh det tror jeg ikke de skal, men nogle af dem virker sgu mest som om de ikke kunne blive betjente og heller ikke kunne bruges i hjemmeværnet - de blev så ringpersonaler, for nogle skulle de altså have lov at råbe af og dirrigere med ;-)

Da dommeren der skulle domme Bullmastiff, Sha-Pei og GD.hvalpe om søndagen havde dømt 70-80 hunde ville hun meget gerne på potten, men jeg skal da love for ringpersonagen havde en anden mening om det... ej du M da kunne vente, du mangler bare xx hvalpe nu blabla...... hun var sikkert bekymret for at der ikke var mere mad når de kom frem til fællesspisningen :roll:

:mrgreen::sjov: sikke en kælling
Link til indlæg
Del på andre sites

Den dommer der dømmer broholmer i vejen er Bo Lasthein Andersen

Han er også den der eksteriør bedømmer broholmeren.

 

jeg googlede hudlæger i svendborg - og der var EEN som tilfældigvis (?) hedder det samme........

 

Det er altså virkelig underligt at en dommer ikke bare er en dommer :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den dommer der dømmer broholmer i vejen er Bo Lasthein Andersen

Han er også den der eksteriør bedømmer broholmeren.

 

jeg googlede hudlæger i svendborg - og der var EEN som tilfældigvis (?) hedder det samme........

 

Det er altså virkelig underligt at en dommer ikke bare er en dommer :mrgreen:

 

Man kan ikke leve af at være dommer, det er en tidskrævende hobby ;-)

Bo Lasthein er er rigtig dygtig og grundig dommer, det kan du godt glæde dig til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan se at de to rallyprøver starter samtidig - troede de lå forskudt. Spændende hvordan det kommer til at gå op! Især når man som mig har to hunde i samme klasse!

 

Det gør de altid, når det er dobbeltprøve.

 

Ellers bliver det umuligt for dem, der får 3. pind i den første prøve at rykke op til prøve nr. 2.

Resultaterne får man så løbende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan ikke leve af at være dommer, det er en tidskrævende hobby ;-)

Bo Lasthein er er rigtig dygtig og grundig dommer, det kan du godt glæde dig til.

 

 

Jeg kan selvfølgelig godt bag efter se at det ikke er noget man lever af, men at jeg lige skulle støde på ham som en hudlæge, det havde jeg bare slet ikke forestillet mig.

 

Han eksteriør godkendte Aslan - aslan var lidt pænere dengang, men er spændt på hvad han siger om ham denne gang.

 

Vi snakkede faktisk bag efter alle bedømmelserne med ham - og han er en meget klog mand som er inde i hunde verdenen.

Selskabet er heldige at have ham - men det tror jeg nu godt de ved :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, da.

Du går banen, får resultatet efter 1-2 hunde og meddeler til bane nr. 2, at du ikke starter der, men først i næste klasse.

 

Det gik fint i Nr. Broby

 

Okay - tak for forklaringen! Ellers må de jo altså bare vente. Jeg har jo to eksperthunde i hver prøve.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den dommer der dømmer broholmer i vejen er Bo Lasthein Andersen

Han er også den der eksteriør bedømmer broholmeren.

 

jeg googlede hudlæger i svendborg - og der var EEN som tilfældigvis (?) hedder det samme........

 

Det er altså virkelig underligt at en dommer ikke bare er en dommer :mrgreen:

 

Det betyder vel at du ikke kan komme til den dommer uden en henvisning, og du skal huske sygesikringsbeviset. Rigtige læger rører ikke en finger før de har set et sygesikringsbevis!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...