Hop til indhold

Vejen 15+16 juni


Recommended Posts

Hvem kommer?

 

 

Det bliver den eneste udstillng vi gør i år.

Vi skal på om søndagen :)

 

 

Jeg ville overveje at bage kage, men Dorte (og Maggie) var den (de) eneste sidste år der ville have - selv broholmerne svigtede :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 69
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så det godt, men gider ikke tilmelde, hvis vi stadig for kritik på manglende bredde på Marthas hoved, så derfor afventer jeg lige dommen på søndag.

 

Jamen du kan da ikke forvente den samme medømmelse, ved du ikke noget om dommerene?

Ellers så spørg din opdrætter om de ved noget, nogle dommere er jo mere til det "elegante" end til det bredde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen du kan da ikke forvente den samme medømmelse, ved du ikke noget om dommerene?

Ellers så spørg din opdrætter om de ved noget, nogle dommere er jo mere til det "elegante" end til det bredde.

 

Problemet er, at det er noget tid siden hun har været afsted, og derfor skal jeg lige tjekke, hvem hun er oppe imod. Er selvfølgelig godt klar over, at dommerne ser forskelligt på hundene, men hun har allerede sin farve imod sig (dommere er nu en gang mest til fawn desværre), derfor er det omsonst at stille op, hvis hun stadig mangler bredde ifht de andre. Hun er blevet større siden sidste udstilling, derfor bruger jeg denne som test. Og det er stortset de samme, som udstiller fra gang til gang, derfor vil scenariet være nogenlunde det samme i Vejen som i Svendborg - nær dommeren selvfølgelig:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvem kommer?

 

 

Det bliver den eneste udstillng vi gør i år.

Vi skal på om søndagen :)

 

 

Jeg ville overveje at bage kage, men Dorte (og Maggie) var den (de) eneste sidste år der ville have - selv broholmerne svigtede :roll:

 

Hvis du kommer forbi rally-ringene søndag, så er vi der alle tre

Og vi spiser gerne kage igen

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har tilmeldt Maloutøsen til Søndag. Hun hader det, jeg hader det, men det er en del af en aftale.

 

Åha - både Martin er jeg er jo lidt forelsket i den irske, så vi må lige kigge forbi - hvis de ikke er på, på samme tid som os :)

 

Vil også gerne hilse på manden som fjernede anholdt! :sjov::sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du kommer forbi rally-ringene søndag, så er vi der alle tre

Og vi spiser gerne kage igen

 

 

Ellers må vi mødes midt i det hele igen :lol:

 

 

Forøvrigt, fandt du ud af det inde i teltet?

 

Når du kigger op, skal du dreje rundt på den sorte dims mener jeg, for at stabilisere teltet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ellers må vi mødes midt i det hele igen :lol:

 

 

Forøvrigt, fandt du ud af det inde i teltet?

 

Når du kigger op, skal du dreje rundt på den sorte dims mener jeg, for at stabilisere teltet :5up:

 

Næh - men jeg har heller ikke forsøgt igen. Det har blæst for meget :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan du ikke lgie sende mig en sms i aften hvor der står telt. Gerne efter 19 - er sikker på Martin husker det - han opdagede det vidst først tredje gang "vi" slog det op :mrgreen:

 

Jeg har fanget det.

Det gav lige pludselig mening i dag, da jeg prøvede igen

 

Nu skal jeg bare gøre det et par gange inden søndag, så er vi klar

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...