Hop til indhold

Dejlig Dalmatiner søger nyt hjem


luciente
 Share

Recommended Posts

milton1.jpgMilton er en kastreret Dalmatiner m. stambog fra august 2010 der søger et nyt hjem pga. skilsmisse.

Han er renlig, kan være alene hjemme, har aldrig ødelagt noget, gør ikke ret meget, er ikke i møblerne, har det godt med de fleste andre hunde, kommer når der bliver kaldt, går pænt i snor, vil gerne være i bilen og er vant til heste.

Han har gået til træning i nogle sæsoner, er klikkertrænet og vil gerne arbejde, men han har ikke et stort behov for aktivering.

Han er generelt glad for mennesker, lidt reserveret overfor helt små børn (men han lever lykkeligt med ejers lille pige).

Han er fornylig blever overfaldet af en schæfer og en labrador og har det derfor skidt med de racer i øjeblikket.

Milton er en lidt følsom hund, det kan have noget at gøre med nogle voldsomme oplevelser han havde som hvalp. De ting han har været bange for, har det imidlertid været muligt at arbejde "væk". Jeg kender ham, dels fra min træningsplads, dels fordi han har været i behandling hos mig, med godt resultat.

Det er vigtigt for ejeren at han kommer til den rigtige familie.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaeh, meeeeen nok ikke så hurtig og mega vild med at arbejde som andre racer :mrgreen:

 

 

Og du skal ikke lokke, det er svært nok at stå imod i forvejen :mrgreen:

Hvis du tænker DM og landsholdet, nej, så er det ikke et indlysende valg, men heller ikke helt i skoven:-D

Milton har fået mig til at æde en af mine fordomme, nemlig at Dalmatinere er bedst til at se godt ud. Hvis jeg ikke hvade tre hunde i forvejen, ville jeg have ham selv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du tænker DM og landsholdet, nej, så er det ikke et indlysende valg, men heller ikke helt i skoven:-D

Milton har fået mig til at æde en af mine fordomme, nemlig at Dalmatinere er bedst til at se godt ud. Hvis jeg ikke hvade tre hunde i forvejen, ville jeg have ham selv.

 

jeg har også lidt lovet Sofie at den næste hund skal være en mindre som hun også kan gå lidt med :-D

 

 

men jeg er fristet, godt jeg har en mand der sætter bremsen i en gang i mellem :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

suk , smelte, hvor lyder han helt perfekt til mig...Hvis det ikke var fordi jeg havde rigeligt i to gamle hunde og intet ordentligt sted at bo.

 

Håber han finder det helt rigtige hjem:)

Det er da træls at du ikke har et godt sted at bo:(

Heldigvis er der to seriøse henvendelser på Milton:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...