Hop til indhold

Min lille løvepige Rigmor


MissLøven
 Share

Recommended Posts

  • Svar 144
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hun er helt bestemt den yndigste, sødeste og mest kære Rigmor jeg har set :lun: og navnet er ret kært.

Kan godt forstå du glæder dig til d. 11 Juli :blink:

 

108906d1369588902t-min-lille-lovepige-rigmor-img_1044.jpgEr du min nye mor?

108908d1369588910t-min-lille-lovepige-rigmor-img_1049.jpgJa Janni, hun er min mor :-D

 

:lun: Tak

 

Nøj hvor er hun sød :lun:

Specielt det sidste billede er da bare for lækkert

 

Stort tillykke med hende - og jeg kan godt forstå, at tiden føles lang

 

Er også vild med det billede :mrgreen:

 

Ja puha, skal vente 6 1/2 uge endnu! Jeg prøver dog lige nu, at se frem til at se hende igen om 3 uger. Så er det lidt lettere :-D

 

:-D Kan kun sige, at Janni's hunde er robuste kræ....har selv væltet en hel vognfuld af dem fornylig :engel:....de tog det hele med ophøjet ro! :mrgreen:

 

Tillykke med Rigmor, den ser fin ud :5up:

 

Tak... :lol:

 

Aj men sikke nogle fine billeder du har fået taget :mrgreen:

 

Modellen er jo også bare så fin :hjerte:

 

nej men hvor er hun bare kær :lun: Og selvom man kan klare sig med en papkasse, et halsbånd og en line - så er det næsten 100% påkrævet at man går en lille smule shop amok til første hund :mrgreen:

 

PS. Elsker hendes navn :5up:

 

Yaay, flere der kan li' navnet :lol:

 

Hun er så kær!

 

hun er sød - men jeg ville nu gemme flexlinen til hun blev lidt ældre - og istedet købe en fast line - det er mere sikkert for hende når man bor et sted med trafik.

 

Tak.. Og du har helt ret med flexlinen, men Janni giver en normal line med i hvalpepakken. Så sådan en behøver jeg ikke selv anskaffe mig lige nu :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
hun er sød - men jeg ville nu gemme flexlinen til hun blev lidt ældre - og istedet købe en fast line - det er mere sikkert for hende når man bor et sted med trafik.
Jeg anbefaler slet ikke flexliner.. for 1½ år siden var der en hvalpekøber der kom til at slippe linen så den kunne løbe ud mens hun ventede på fri bane over vejen.. Hun gik ud før tid og blev kørt over. Død på stedet!

Flexliner er fine på stranden og i skoven, hvis man ikke tør slippe sin hund (ikke har kontrol over den) men alle andre steder er den noget fanden har skabt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Rigmors mor

 

Jeg synes ikke, at det helt klart fremgår, om du glæder dig eller ej (ha-ha). Nej, spøg til side. Jeg kan helt sætte mig ind i, hvordan du har det, for vi fik vores lille Bruno for tre måneder siden, og jeg havde det på præcis samme måde. Og det har jeg faktisk stadig. Jeg kan ikke vente med at komme hjem fra arbejde og nusse, lege og gå tur med ham:-D Han er jo bare det skønneste, kønneste, mest fantastiske og mest intelligente hund, jeg NOGENSINDE har set :slem: (siger den helt upartiske hundemor).

 

Navnet Rigmor er rigtigt fint, synes jeg. Som nævnt hedder vores hund Bruno, og det var fordi, han var brun, da vi fik ham (måske lidt uopfindsomt), men da han blev klippet blev han grå, så navnet er der ingen logik i mere, og i øvrigt har jeg det sådan, at folk da må kalde deres hunde, hvad de har lyst til. Og det er da en underligt idé at grine eller lave mærkelige ansigtsudtryk. Det ville man jo ikke gøre, hvis det var et barn med et "specielt" navn.

 

Vi venter spændt på flere billeder af Rigmor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg anbefaler slet ikke flexliner.. for 1½ år siden var der en hvalpekøber der kom til at slippe linen så den kunne løbe ud mens hun ventede på fri bane over vejen.. Hun gik ud før tid og blev kørt over. Død på stedet!

Flexliner er fine på stranden og i skoven, hvis man ikke tør slippe sin hund (ikke har kontrol over den) men alle andre steder er den noget fanden har skabt.

 

Hvor forfærdeligt! Stakkels hund og ejer.

 

Det er jo begrænset med steder i København, hvor man overhovedet må have sin hund løs. Så for at ens hund kan bevæge sig nogenlunde "frit" i parker og på strande, der synes jeg en flexline er fin :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Hvor forfærdeligt! Stakkels hund og ejer.

 

Det er jo begrænset med steder i København, hvor man overhovedet må have sin hund løs. Så for at ens hund kan bevæge sig nogenlunde "frit" i parker og på strande, der synes jeg en flexline er fin :-)

ja..men stop den i lommen og brug den faste line andre steder :blink:
Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Rigmors mor

 

Jeg synes ikke, at det helt klart fremgår, om du glæder dig eller ej (ha-ha). Nej, spøg til side. Jeg kan helt sætte mig ind i, hvordan du har det, for vi fik vores lille Bruno for tre måneder siden, og jeg havde det på præcis samme måde. Og det har jeg faktisk stadig. Jeg kan ikke vente med at komme hjem fra arbejde og nusse, lege og gå tur med ham:-D Han er jo bare det skønneste, kønneste, mest fantastiske og mest intelligente hund, jeg NOGENSINDE har set :slem: (siger den helt upartiske hundemor).

 

Navnet Rigmor er rigtigt fint, synes jeg. Som nævnt hedder vores hund Bruno, og det var fordi, han var brun, da vi fik ham (måske lidt uopfindsomt), men da han blev klippet blev han grå, så navnet er der ingen logik i mere, og i øvrigt har jeg det sådan, at folk da må kalde deres hunde, hvad de har lyst til. Og det er da en underligt idé at grine eller lave mærkelige ansigtsudtryk. Det ville man jo ikke gøre, hvis det var et barn med et "specielt" navn.

 

Vi venter spændt på flere billeder af Rigmor.

 

Tak :-) Og tillykke med jeres egen lille dreng, som måske ikke er så lille mere :-D

 

Det er heldigvis folk jeg kender, som jeg ved ikke mener noget som helst ondt med det;-)

 

Hold nu op, hvor er hun dog sød! :lun: Elsker især det her billede, lille bitte hvalp altså :hjerte:

 

108905d1369588898t-min-lille-lovepige-rigmor-img_1042.jpg

 

Hun sidder også så fint og poserer for kameraet :mrgreen:

 

Og tak. Og hun er helt enorm kær... Billederne for kun vist det halve!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Så kommer der en masse nye billeder af søde Rigmor. De blev taget i sidste uge, men gud hvor synes jeg hun er blevet større allerede! Det går stærkt.

 

2013-05-29 16.46.37.jpg

 

Brother and sister love :hjerte:

2013-05-29 16.47.35.jpg

 

:lun:

2013-05-29 16.48.50.jpg

 

Ej, hvor jeg bare synes hun er en lille lækkermås!

 

Hun bliver 5 uger på torsdag. Så er halvdelen af ventetiden gået.

 

Skal derop om 16 dage. Dagen hun fylder 7 uger :banan:

 

Janni siger der måske kommer et helt nyt billed af Rigmor fra i dag :slem:

2013-05-29 16.45.51.jpg

2013-05-29 16.46.31.jpg

2013-05-29 16.47.15.jpg

2013-05-29 16.47.25.jpg

2013-05-29 16.47.29.jpg

2013-05-29 16.47.51.jpg

2013-05-29 16.47.52.jpg

2013-05-29 16.48.35.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nurj, hvor er hun nuser! :lun: Har først set tråden nu, men skal da kigge herind jævnligt kan jeg se!

 

Mht. ting til hvalpen - hundetæpper? Dem kan der gå en del af, så det kan være rart at ha' et lille lager. Jeg selv sværger til vetbed og andre i samme stil, der kan vaskes på 60-90° og som tørrer lynhurtigt.

 

Noget jeg har glemt at købe til alle mine, og har måttet panikkøbe når tiden pludselig kom, er tyggegrej til når tænderne begynder at klø. Der findes mange slagser, men sådan nogle med lidt spidse gumidutter på, der klør godt i gummerne. :lol:

 

Glæder mig til at se endnu flere billeder af den lille lækkermås!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nurj, hvor er hun nuser! :lun: Har først set tråden nu, men skal da kigge herind jævnligt kan jeg se!

 

Mht. ting til hvalpen - hundetæpper? Dem kan der gå en del af, så det kan være rart at ha' et lille lager. Jeg selv sværger til vetbed og andre i samme stil, der kan vaskes på 60-90° og som tørrer lynhurtigt.

 

Noget jeg har glemt at købe til alle mine, og har måttet panikkøbe når tiden pludselig kom, er tyggegrej til når tænderne begynder at klø. Der findes mange slagser, men sådan nogle med lidt spidse gumidutter på, der klør godt i gummerne. :lol:

 

Glæder mig til at se endnu flere billeder af den lille lækkermås!

 

Tak :bighug:

 

Lidt flere ting jeg skal se nærmere på og evt. købe. Ved nemlig at Janni giver nogle tæpper og legetøj med i hvalpepakken :-D

 

Elsker både Rigmors navn og hendes farver:lun:

 

Hvis du havde mødt Rigmor, ville du også elske hende :lun:

 

Og tak!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...