Hop til indhold

Hvilken type elev er din hund til træning?


sonja77
 Share

Hvilken type elev er din hund til træni´ning?  

35 stemmer

  1. 1. Hvilken type elev er din hund til træni´ning?

    • Stræberen
      8
    • Dydsmønsteret
      9
    • Dovenlasen
      0
    • Ballademageren
      8
    • Klovnen
      2
    • Tumpen
      1
    • Et eller andet sted midt imellem de andre muligheder :-)
      7


Recommended Posts

Ihhh skulle have flere muligheder.... Har jo 2 hunde :-P

 

Oscar er en kombination af Stræber og ballademager. Når han er på opfører han sig som en lydighedschampion. Men han få et helt bestemt glimt i øjet, og så smutter han fra mig. Enten for at hilse på en af damerne eller for at tisse 27 forskellige steder.

 

Svea er mere over i dydsmønster... Hun gør alt for den der godbid og det der klik. Men hun er en støver, og hendes næse er solidt plantet i græsset når hun ikke lige er på. Det er så vores udfordring når vi starter på lp1.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

Jeg har stemt dydsmønsteret - men nogle gange kommer de altså også liiiige det der glimt i øjet der gør at alle på holdet (og gerne de andre hold også) får et godt grin på min bekostning :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Pelle er det stræbende dydsmønster.

 

Altid parat og PÅ, turbo i måsen og mere end villig.

Aldrig ugidelig eller doven.

 

Denne tråd har lige givet mig inspiration til et emne til en anden tråd :idea:

Link til indlæg
Del på andre sites

Cujo er oftest stræberen, når han er på er han på.

 

Men i går f.eks. hvor vi havde mødt på hunde på gåturen hen til træning gik der lige 10 min inden han var klar til at træne, men så var han også klar.

Når man tænker på jeg mistænker ham for at lide af en middel form for DAMP klare han det godt til træning :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst mollie-vuffer

MIn mollie er en ballademager og det har hun været fra d. 1. dag vi var til hvalpekursus. Til stor morskab for de andre.

 

Vi gjorde det vi havde øvet hjemmefra, skulle lære noget nyt.. Glem det.. det kunne vi øve imorgen mente hun.. :roll:

 

Så sent som idag, trænede jeg med Bailey ude i haven, hun prøvede og prøvede. Lige pludeslig gad hun ikke mere, og så kan jeg glemme alt om at træne. så må vi vente til senere

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har skrevet klovnen, da han bare bliver så glad og frejdig når vi er til træning. Og som en rigtig klovn tumler han rundt og pjatter, men i virkeligheden har han faktisk masser af talenter, og er dygtig til det, han viser frem. Giver det mening? Det var i hvert fald den tanke jeg fik, da jeg så mulighederne :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har skrevet klovnen, da han bare bliver så glad og frejdig når vi er til træning. Og som en rigtig klovn tumler han rundt og pjatter, men i virkeligheden har han faktisk masser af talenter, og er dygtig til det, han viser frem. Giver det mening? Det var i hvert fald den tanke jeg fik, da jeg så mulighederne :lol:

 

Jeg er sikker på, at han er en utrolig sød og kær klovn, den smukke lille Milo-mand. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...