Hop til indhold

Bloddonorhunde

anne-lise hansen
 Share

Recommended Posts

For nogle år siden undersøgte jeg om Tot kunne blive bloddoner - det kunne

han ikke pga sin lidt specielle psyke mente dyrlægen der undersøgte ham at det ville

være synd for ham fordi det ville være fremmede der skulle tappe blodet fra ham og

han er jo ikke så begejstret for at fremmede rør ved ham , men nu har jeg jo Ollie

og når han bliver gammel nok vil jeg nok prøve med ham på www.koebenhavnsdyreho

spital.dk - er der nogen af jeres hunde der er bloddonorer eller har haft behov for at

få blod hvis de er blevet opereret eller har været ude for store uheld ? jeg synes det

er en god sag man bestemt bør støtte .

Link til indlæg
Del på andre sites

I vores donorregister skal de veje over 20 kg for at kunne kvalificere sig... Ikke at jeg tror nogen af mine ville egne sig, men er der nogen der ved hvorfor?

Det er nok lige som med os mennesker. Vi skal også veje mindst et eller andet. For ellers tapper man for meget væske af vores krop.

Link til indlæg
Del på andre sites

I har sikkert ret, men altså da jeg varbloddonor - før jeg blev kasseret fordi mit blod er tyktsomsmør og ikke vil ud :lol: der tappede de jo ligemeget blod af mig og min mand, og jeg vil tro han vejede lige knap 100 kg mere end mig eller noget i den stil...

Og jeghavde det jo hevrken værre eller bedre end ham bagefter, så hvor meget betyder vægten mon?

Link til indlæg
Del på andre sites