Hop til indhold

Hej


Gæst Charlotte Aagaard
 Share

Recommended Posts

Gæst Charlotte Aagaard

Anne 1979 hvis du nu gad læse at jeg skriver at der er meget trafik i den by vi bor og at folk køre ad helvedt til og det gøt at jeg ik kan gå ud af vejen hviket er den enste mulighed jeg har spadser.. og og det med formulig er sku da bare dig der ikke fatter en skid.. hvis du gjorde det så blev du jo ik ved med at skrive.. fuck nu af fra mit indlæg... du kommer jo kun med persolig andgreb hvilket ikke er ok her på siden!!!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 121
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Netop hunden gør at det er svært at holde mund;)og helt ærligt, jeg syntes det er en uskik at låse tråde, der kan stadig tilføjes konstruktive forslag her og selv om TS ikke vil gøre brug af dem så kan andre måske få glæde af nogle af forslagene;)

Det synes jeg ikke det er. Ikke når det ender med at folk bare skændes. Og folk kan jo stadig godt læse tråden, selvom den er låst, så det betyder jo ikke, at rådene ikke kan blive brugt af andre :-)

 

Men ja, kan selvfølgelig også bare hoppe ud af tråden, hvis jeg bliver tilpas træt af at se folk skændes :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Anne 1979 hvis du nu gad læse at jeg skriver at der er meget trafik i den by vi bor og at folk køre ad helvedt til og det gøt at jeg ik kan gå ud af vejen hviket er den enste mulighed jeg har spadser.. og og det med formulig er sku da bare dig der ikke fatter en skid.. hvis du gjorde det så blev du jo ik ved med at skrive.. fuck nu af fra mit indlæg... du kommer jo kun med persolig andgreb hvilket ikke er ok her på siden!!!!!!

Helt ærligt, du kan da bare læse de positive indlæg i stedet for at fokusere på det du ikke mener du kan bruge - ikke fordi Anne siger noget andet end os andre, men hop dog bare hendes indlæg over, hvis de irriterer dig så meget, at du ligefrem kalder nogen for spasser :shock: Har du overvejet at slukke computeren og gå ud i haven og nyde vejret i stedet for at sidde herinde og syde, for det er sgu da ikke i orden at skrive sådan til andre folk.

 

Måske er det ikke tråden der skal låses, men dig der skal have en advarsel om at snakke ordentligt :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Charlotte Aagaard

det ved jeg ik noget om stella efter min mening hjælper hun ik en skid... hun sider jo kun og øffer om det samme, for hun gider jo ik læse el forstå det jeg siger,, hun angiber mig jo hele tiden negativt og det kan hver jeg el hund sku da bruge... det er jo svært at gå tur med hunden når det er med livet som indsats pga af den trafik der her.. og jeg mener ikke det gavner hunden hvis jeg eller den bliver kørt ned.. hvis jeg ikke kan lufte hunden kan den ikke komme ud og tisse efter min mand er kørt på arbejde..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella
Anne 1979 hvis du nu gad læse at jeg skriver at der er meget trafik i den by vi bor og at folk køre ad helvedt til og det gøt at jeg ik kan gå ud af vejen hviket er den enste mulighed jeg har spadser.. og og det med formulig er sku da bare dig der ikke fatter en skid.. hvis du gjorde det så blev du jo ik ved med at skrive.. fuck nu af fra mit indlæg... du kommer jo kun med persolig andgreb hvilket ikke er ok her på siden!!!!!!

 

 

Synes du skal overvejer at stoppe med at skrive. Det er under lavmålet at tale og skrive sådan til andre mennesker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Charlotte Aagaard

jeg skal tale ordligt hvad med om hun gør det i sted for at svine mig til.. og jeg havede ellers synes du lod til at være ok therese.. men nu kan jeg se at jeg åben bart også tog fjel at dig...

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg skal tale ordligt hvad med om hun gør det i sted for at svine mig til.. og jeg havede ellers synes du lod til at være ok therese.. men nu kan jeg se at jeg åben bart også tog fjel at dig...

må jeg foreslå at du tager hundesnoren og går ud med din hund, en god lang tur vil sikkert hjælpe på humøret og hunden har godt af det rigtig god dag til dig;)

Link til indlæg
Del på andre sites

det ved jeg ik noget om stella efter min mening hjælper hun ik en skid... hun sider jo kun og øffer om det samme, for hun gider jo ik læse el forstå det jeg siger,, hun angiber mig jo hele tiden negativt og det kan hver jeg el hund sku da bruge... det er jo svært at gå tur med hunden når det er med livet som indsats pga af den trafik der her.. og jeg mener ikke det gavner hunden hvis jeg eller den bliver kørt ned.. hvis jeg ikke kan lufte hunden kan den ikke komme ud og tisse efter min mand er kørt på arbejde..
Går ud fra I bor på landet, siden der ikke er fortove at gå på? Men er det så ikke muligt at gå i grøftekanten eller lave en aftale med en landmand om at låne et stykke af hans jord at gå på?
Link til indlæg
Del på andre sites

jeg skal tale ordligt hvad med om hun gør det i sted for at svine mig til.. og jeg havede ellers synes du lod til at være ok therese.. men nu kan jeg se at jeg åben bart også tog fjel at dig...
Jeg har ikke set Anne kalde dig noget tilsvarende :hmm: Som jeg skrev tidligere, er kritikken sikkert ikke sjov og du kunne sikkert godt have tænkt dig at få den serveret på en anden måde, men derfor skal man jo ikke kalde folk for spasser. Anne er ikke enig i dit hundehold, men hun sviner dig altså ikke til, synes jeg...

 

Og ja, du tog nok fejl. Jeg er nok også bare en spasser nu :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Charlotte Aagaard

vi bor i en lille by med et fortov på et par meter, og det med landmand spugte vi til siste sommer men det måtte vi ikke så, når vi ikke er i hundeskoven har vi kun haven og pladsen ved siden af huset at gøre brug af.. og hvis jeg vælger el når jeg vælger at stoppe med at skrive, så sletter jeg min tråd.. for jeg vil ikke svines til når jeg ike gider læse flere svar

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Jeg læser ingen steder at Anne eller nogen andre angriber dig Charlotte.

 

Til gengæld læser jeg at du føler dig angrebet og dermed starter med at bruge grimme ord - det syntes jeg ikke er ok - Du bad om et råd - det har du fået - alligevel angriber du folk.

Link til indlæg
Del på andre sites

vi bor i en lille by med et fortov på et par meter, og det med landmand spugte vi til siste sommer men det måtte vi ikke så, når vi ikke er i hundeskoven har vi kun haven og pladsen ved siden af huset at gøre brug af.. og hvis jeg vælger el når jeg vælger at stoppe med at skrive, så sletter jeg min tråd.. for jeg vil ikke svines til når jeg ike gider læse flere svar

Hvorfor kan du så ikke gå tur på fortovet? Hvor bor du henne af i landet, hvor folk kører så råddent, at man ikke kan gå sikkert på fortovet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Charlotte Aagaard

jeg skrev sådan til hende fordi hun kun er negtiv i det hun skriver.. jeg kan godt tage kritik hvis jeg ikke kunne var jeg ikke kommet herind, jeg håbede kun på at folk ville prøve at komme med posetive indslag jeg kunne bruge til noget, men hun bliver jo ved med at sige at jeg ik vil gøre noget selv om jeg prøver at forklare at vi gerne vil og at vi har taget en del at de ting til os som bla du ha skrevet... og jeg ha ik sagt at du er det samme som anne..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Charlotte Aagaard

fortovet er jo ik særlig lang så det får hund ikke meget ud af derfor vælger jeg haven hvor de frit kan løbe og hvor jeg trods alt kan træne med dem

Link til indlæg
Del på andre sites

Det her begynder at blive komisk:lol: Hvor er det jeg sviner eller er ikke-konstruktiv?

 

Er det fordi hunden ikke kan gå pænt i snor, at du ikke vil gå langs vejen på et smalt fortov? Der kunne den midlertidige løsning være, at anskaffe en halti-grime (med vær MEGET forsigtig i brugen af den), indtil hunden lærer at slappe af i snor. Gå i venstre side af vejen med hunden på plads, så den vender væk fra trafikken. Hvis du er nervøs for dig selv, kan du købe en trafikvest og tage på mens du går langs vejen.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Helt ærligt, du har fået ret mange gode forslag og der er ikke nogen af os der har været i tvivl om hvad problemet er, hunden mangler aktivering, dvs den keder sig og finder derfor selv på noget at lave, desværre er det den finder på ikke så smart.

løsningen er simpel, brug noget tid på hunden og sørg for at den ikke keder sig, det kunne være spor, rallytræning, eller anden form for træning, samtidig er det vigtigt at alle hunde kommer ud i verden, dvs en god lang gåtur hvor hunden rigtig kan snuse og opleve nyt, ikke bare en gang i mellem men hver dag og gerne flere gange dagligt.

hvis ikke i kan magte det så vil en omplacering være langt det bedste for hunden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Charlotte Aagaard

nej man læser jo kun det man vil fordi hun ha været her længer tid end mig, så er det også beder at skræmme nye folk i at bruge sådan et sted her igen.. for det er ikke første gang jeg prøver sådan et sted her, jeg har prøvet gi pote og det var ikke godt derfor prøvede jeg her.. men det var kun ca de først 3 svar der var venlig stemt.. resten set med mine øjene har kun handlet om at får mig skærmt ud igen

Link til indlæg
Del på andre sites

vi bor i en lille by med et fortov på et par meter, og det med landmand spugte vi til siste sommer men det måtte vi ikke så, når vi ikke er i hundeskoven har vi kun haven og pladsen ved siden af huset at gøre brug af.. og hvis jeg vælger el når jeg vælger at stoppe med at skrive, så sletter jeg min tråd.. for jeg vil ikke svines til når jeg ike gider læse flere svar

 

 

Jeg bor også i en lille, men meget trafikeret by, så vi går langt for at komme ud og Flipsen får sporline på (20 meter) så han dog kan få lidt frihed, han går kun løst når vi hver weekend er hos mine forældre :blink:

- vores faste ruter spænder lige fra 1 km. til 9 km. så der er lidt til hver dagsform :engel:

 

sådan nogle gode oplevelsesture vil også helt sikkert give dig mange stjerner i schæferens øjne og jeg er helt sikker på at du vil kunne mærke stor forskel på dens adfærd overfor dig hvis det bliver dig der giver den alle de fede oplevelser :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

fortovet er jo ik særlig lang så det får hund ikke meget ud af derfor vælger jeg haven hvor de frit kan løbe og hvor jeg trods alt kan træne med dem

Men de kan da sagtens få noget ud af at gå på gaden, selvom de er i snor. På mine aftenture går min hund i snor hele vejen, fordi han har lidt gigt og ikke behøver tonse afsted hele tiden, selvom han sikkert gerne ville. Og han hygger sig fint med at snuse, træne lidt små øvelser som kan lade sig gøre i snor og ellers bare gå og kigge sig omkring. Ture er ikke nødvendigvis kun gode, fordi hunden får mulighed for at være fri :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
nej man læser jo kun det man vil fordi hun ha været her længer tid end mig, så er det også beder at skræmme nye folk i at bruge sådan et sted her igen.. for det er ikke første gang jeg prøver sådan et sted her, jeg har prøvet gi pote og det var ikke godt derfor prøvede jeg her.. men det var kun ca de først 3 svar der var venlig stemt.. resten set med mine øjene har kun handlet om at får mig skærmt ud igen

 

Altså Anne kan godt være lidt kontant - det har hun også været over for mig :lol:

Men Anne har nogle gode brugbare råd ligesom alle de andre der prøver at hjælpe.

 

Jeg har 3 hunde - vi bor også trafikkeret - jeg går tur hver eneste dag med mine hunde vel og mærke en af gangen for at den enkle hund får mest muligt ud af gå turen. Vi træner og hygger os på den tur. Nuvel vi har et grønt område tæt på - men det er ikke altid jeg går derop.

Min pointe er - at man kan hvis man vil - der er vel en grund til man har en hund ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bor også i en lille, men meget trafikeret by, så vi går langt for at komme ud og Flipsen får sporline på (20 meter) så han dog kan få lidt frihed, han går kun løst når vi hver weekend er hos mine forældre :blink:

- vores faste ruter spænder lige fra 1 km. til 9 km. så der er lidt til hver dagsform :engel:

 

sådan nogle gode oplevelsesture vil også helt sikkert give dig mange stjerner i schæferens øjne og jeg er helt sikker på at du vil kunne mærke stor forskel på dens adfærd overfor dig hvis det bliver dig der giver den alle de fede oplevelser :hjerte:

Nemlig. Sporliner er en fantastisk opfindelse, hvis hunden ikke er så god til indkald. Eller flexliner, hvis man er mere til liner, der ruller ind af sig selv :5up:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Nemlig. Sporliner er en fantastisk opfindelse, hvis hunden ikke er så god til indkald. Eller flexliner, hvis man er mere til liner, der ruller ind af sig selv :5up:

Sporliner er da slet ikke til at undvære når man har beagler som jeg. Mine beagler elsker den "frihed" de har i den lange snor - kan kun anbefales:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

nej man læser jo kun det man vil fordi hun ha været her længer tid end mig, så er det også beder at skræmme nye folk i at bruge sådan et sted her igen.. for det er ikke første gang jeg prøver sådan et sted her, jeg har prøvet gi pote og det var ikke godt derfor prøvede jeg her.. men det var kun ca de først 3 svar der var venlig stemt.. resten set med mine øjene har kun handlet om at får mig skærmt ud igen

 

Hvilken interesse skulle vi have i at skræmme dig væk fra Hunde-Forum? Der er altid plads til én til.

 

Prøv at læse tråden igen. Og denne gang lad som om de mennesker, der svarer, skriver som de gør fordi de elsker hunde, og gerne vil hjælpe din.

Det er nemlig sådan det er.

 

Og så læs lige dine egne indlæg igen, så vil du måske forstå hvor søde og tålmodige folk her på H-F er, når de overhovedet gider fortsætte med at hjælpe dig, efter at du har hældt den ene spand lort ud efter den anden. Jeg er i hvert fald fuld af beundring!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...