Hop til indhold

Cykeltrailer til hund


Therese
 Share

Recommended Posts

Bobo er ved at være gammel og er begyndt at døje lidt med bentøjet... Desuden er han lidt for tyk, hvilket ikke ligefrem hjælper på ondt i benene. Det er bare svært at motionere ham, når han ikke kan holde til at gå ret langt. Det er lidt en ond cirkel!

 

Så jeg overvejer at købe en cykeltrailer og har kigget lidt på denne her model: http://www.alttilhundogkat.dk/hunde-cykeltrailer?/Generelt/HUNDE/Cykel%20tur%20med%20hund%20NY/12816%20Cykeltrailer,%20str.%20L%20(60x57x80cm)%20Op%20til%2040%20kg.%20R%F8d/&showitem=9578

 

Er der nogen der har erfaring med den? Eller med andre, som I kan anbefale?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu nægter min telefon at vise selve billedet men jeg kan læse at der er en integreret line. Det er ihvertfald en god ting. Vi har en uden, og det er et bøvl at få hende til at blive i vognen. Vi har brugt den en halv gang hvor vi måtte give op og vende om fordi hun sad og skreg og kastede sig rundt og bed og ruskede i alle de syninger hun kunne få fat i.

Vi er stadig efter 2 år kun igang med processen at få hende vænnet til vognen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu nægter min telefon at vise selve billedet men jeg kan læse at der er en integreret line. Det er ihvertfald en god ting. Vi har en uden, og det er et bøvl at få hende til at blive i vognen. Vi har brugt den en halv gang hvor vi måtte give op og vende om fordi hun sad og skreg og kastede sig rundt og bed og ruskede i alle de syninger hun kunne få fat i.

Vi er stadig efter 2 år kun igang med processen at få hende vænnet til vognen..

Det er der nemlig :-D Og bundplade, der kan tages ud og vaskes - det er en fordel, når han har været i vandet!

 

Og held og lykke med tilvænningen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har den her til mine to:

 

Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies

 

Den er forholdvis tung, men tilgengæld er den super nem at samle/skille ad + den er dælme stabil og sikker!

Den ser også virkelig god ud! Noget bedre end den jeg fandt, synes jeg :-D

Jeg bliver bare sendt på forsiden :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror den er magen til den jeg lige har købt. (Min er dog den lille model :-) ) Den er både Viktor og jeg rigtig glade for. Nem at køre med og let at folde samme, når den skal med på camping tur. Jeg har haft den en uges tid og den er blevet brugt hver dag med stor begejstring. Jeg købte min via amazon.co.uk - der er nogen penge at spare.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...