Hop til indhold

Det er kræft? Eller er jeg hypokonder?

Gæst familenolsen
 Share

Recommended Posts

Gæst familenolsen

Hej, jeg har her til aften fundet en knude under bellas hud. Uden på huden over knude er huden anderledes og hævet.

Jeg er 18 år og alene hjemme med min hund. Bør jeg tage hende til dyrelægen? Jeg har forsøgt at tage et billede af det. Min værste frygt er at det er kræft...

Jeg er i vildlede jeg har brug for lidt hjælp til at kunne tage mig sammen, HJÆLP, hvad skal jeg gøre?bellas mave.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst familenolsen
Har den ikke lige været ved dyrlæge ifbm. udflåd fra brystvorterne????:hmm:

Hej Anne, nej ikke endnu. Jeg er kun 18 år og er alene hjemme med min hund og lille bror. Jeg har ikke mulighed for at komme til en dyrelæge, så jeg spurgte herinde, sådan jeg kunne se om det var så alvorligt at jeg skulle bestille en taxa. Jeg har nemlig kun lige penge til mælk og rugbrød. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Anne, nej ikke endnu. Jeg er kun 18 år og er alene hjemme med min hund og lille bror. Jeg har ikke mulighed for at komme til en dyrelæge, så jeg spurgte herinde, sådan jeg kunne se om det var så alvorligt at jeg skulle bestille en taxa. Jeg har nemlig kun lige penge til mælk og rugbrød. :genert:

Altså....... Hvornår kommer jeres forældre hjem?

Og hvor længe har de været væk?

Kan du ikke ringe til dem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis forældrene kommer hjem i nat, så har det vel ikke mere kissejav end at det kan vente til i morgen.

Men hvis forældrene først lige er taget af sted på en 3-ugers ferie, så er det nok bedst at kontakte dem.

Vi aner jo ikke, hvor længe den unge pige har været alene med sin lillebror og deres hund.

Når den unge pige er så handlingslammet at hun ikke kunne ringe og snakke med dyrlægen fredag, så bliver det måske ikke meget bedre i morgen.

Der skal nogle voksne på banen.

Og hvis pigen ikke har flere penge end lige til mælk og brød, så MÅ forældrene da næsten være på vej hjem nu..

Hunden lider jo ikke. Og måske er det noget helt fredeligt som eksem efter et insektstik/bid, eller noget med brændenælder eller bjørneklo... Det behøver jo ikke være kræft, selv om man som ejer altid frygter det værste. Det gør jeg osse selv.. .

Hvad skulle de mon have gjort, hvis en af dem var kommet til skade? Jeg synes at der mangler en "plan B" .

Link til indlæg
Del på andre sites