Hop til indhold

To hunde alene hjemme


Missing
 Share

Recommended Posts

Jeg ville have skilt mine ad, da Johna var lille, men hun blev bundulykkelig over at være på den anden side af babygitteret og det gjorde derfor Karla ulykkelig... Karla går meget op i hvordan Johnas sindsstemning er... Så de endte sammen. Da Johna var lille legede de lidt, men ikke meget. Nu om dage sover de bare...

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv :/ men sikke en forskel det kan gøre at de så bare er to, hva?

Men altså Zazu har heller aldrig haft de mindste problemer med at være alene - har aldrig hørt så meget som et piv fra hende, hun har ikke været urolig el.lign. men for hende har hun jo også altid haft nogen at være alene med - og Camy kunne jo også sagtens være alene sammen med Zazu, inden vi hentede hende.

 

Men den måde de voksede op på, tror jeg også har gjort dem meget afhængige af selskab. Hun er helt ok så længe hun har B, eller et menneske. I søndags passede vi hende også (bare den ene dag), og der havde B og jeg anden aftale, så vi gik efter et par timer, hvor hun så var her med manden og børnene. Det var hun helt cool med. Det er bare det der alene-alene, der ikke spiller.

Link til indlæg
Del på andre sites

Men den måde de voksede op på, tror jeg også har gjort dem meget afhængige af selskab. Hun er helt ok så længe hun har B, eller et menneske. I søndags passede vi hende også (bare den ene dag), og der havde B og jeg anden aftale, så vi gik efter et par timer, hvor hun så var her med manden og børnene. Det var hun helt cool med. Det er bare det der alene-alene, der ikke spiller.

Zazu er i hvert fald meget glad for de andre :-) hun har aldrig prøvet at være alene-alene, så jeg ved ikke hvad hun siger til det. Men ingen af vores er vant til at være alene-alene - kun Ayo da vi kun havde hende, men om hun også stadig er cool den dag i dag helt alene, det ved jeg ikke. Men det er ikke en nødvendighed for os, at vores hunde kan være alene-alene. Så derfor er alene med hinandens selskab helt fint :5up:

 

Zazu virker dog meget selvstændig - hun kan tit ligge inde i stuen, selvom hverken os eller hundene er der. Men der ved hun jo også stadig at vi er i huset. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen::engel:

 

***********************

Årsagen til at jeg ville skille mine to ad, i starten, ville være for at lade Luna få lidt fred, for en lille mide:-D Og også for at den lille ikke får bidt i for meget :lol: Men det kan da godt være, jeg skal revurdere de tanker

kleo og alfen er sammen når de er alene, Pjevs er for sig selv;) det er simpelthen for risikabelt at lade Pjevs og Kleo alene, Kleo er ved at være gammel og har ikke tålmodigheden til sådan en lille vild hvalp længere, det ville være synd for dem begge;(

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...