Gæst frumor Skrevet Juni 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2013 Vi har nu fået den dejligste chokolade labrador hjem. Hun er nu 9 uger gammel. Jeg er hjemmegående, så vi “pottetræner” i fuldtid. Men jeg skal jo alligevel ud en gang i mellem og hun kan ikke holde sig særlig længe endnu. Så jeg har jeg tænkte mig at investere i sådan et indendørs toilet til hvalpe. Hvad er jeres mening om det? God eller dårlig idé? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PMJ Besvaret Juni 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2013 Hvad er jeres mening om det? God eller dårlig idé? Dårlig idé Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Juni 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2013 Dårlig idé. Så længe hvalpen er så lille, så kommer man hjem inden den skal tisse igen. Alene hjemme træningen skal jo også øges ganske langsomt, med sådan en lille hvalp. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Juni 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2013 What they said!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Juni 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2013 Eftersom hunden endnu ikke bør være alene i længere tid allerede, end at du sagtens kan nå ind igen inden den skal tisse er det spild af penge... De få minutter kan den sagtens holde sig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2013 Dårlig ide:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst frumor Besvaret Juni 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2013 Tak for jeres svar! Jeg må sige at det er noget nyt for mig at have hund i Danmark. Jeg kommer fra Brasilien, og derned kommer hunden bare ud i haven, når ejeren skal ud af huset. Derfor er der ikke den her toilettræning "problem". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2013 Altså, TS skal vel også ud og handle engang imellem og måske til læge eller tandlæge eller hvad ved jeg, men hunden kan da sagtens være alene hjemme så længe og så må man da bare tørre op, hvis der er sket uheld. Verden gå jo ikke i stå, bare fordi man har fået en hvalp i huset Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissLøven Besvaret Juni 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2013 Ja, det er meget forskelligt hvordan man holder hund i de forskellige lande. Ville dog ikke turde have hunden i haven, mens man ikke selv er hjemme, da folk her i Danmark har det med at tyvstjæle hunde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts