Hop til indhold

Nylon halsbånd


Gæst Aussien_Smokey
 Share

Recommended Posts

Gæst Aussien_Smokey

Har altid været fan af læder halsbånd og læderseler osv.

 

Men jeg har overvejet at købe et nylon halsbånd til min hund, fordi det ikke er så bastant og ikke så tungt og ''kvælende''.

 

Derfor vil jeg høre, hvor holdbart er et nylon halsbånd?

 

Jeg tænker, om det ''giver sig'', fx spændet og kan det pludselig springe op, hvis hun trækker hurtigt fremad? For det må IKKE ske..

 

Din web browser tillader ikke dette web site at bruge cookies

 

Det er fx disse jeg har tænkt på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Da vores den gamle var lille oplevede vi med to af dem at de sprang op og selve spændet knækkede - det første skete første gang til hundetræning, igennem skoven kom en hare og SNAP så sprang sassy spændet i halsbåndet og jeg var sat igang med dagens første (og halv lange) indkald ;)

 

Luna har et nu og det er fint når hun er lille men vi bruger kun retriever linen, for vi har oplevet en gang at spændet er gået op.

Så ender helt sikkert med et andet halsbånd til hende når hun er lidt større.

 

Den gamle har fået et bred Nylon et, men med en helt anden lukkelse, det lukker mere som et bælte - se det holder ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har det her Red dingo hundehalsbånd halvkvæl lilla vælg mellem 3 str.. Til mine hunde, ingen spænder eller noget så der er intet der kan springe op ;) jeg har flere gange oplevet at plastik spænder kan springe op ;(

 

fffyyyyyyyyy sådan et link må man ikke smide.... det kostede lige 300 bummelum, for det var da lige det halsbånd vi skulle have og ja så skulle vi da også lige have retrieverline der passede i farven og så kom der også lige lidt godbidder i kurven ;)

Tak

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har det her Red dingo hundehalsbånd halvkvæl lilla vælg mellem 3 str.. Til mine hunde, ingen spænder eller noget så der er intet der kan springe op ;) jeg har flere gange oplevet at plastik spænder kan springe op ;(

 

fffyyyyyyyyy sådan et link må man ikke smide.... det kostede lige 300 bummelum, for det var da lige det halsbånd vi skulle have og ja så skulle vi da også lige have retrieverline der passede i farven og så kom der også lige lidt godbidder i kurven ;)

Tak

 

Ja, fy Kleo!!! :fyfy: Nu kom jeg jo også til at bestille lidt... :pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen provision ;) men en rigtig god butik, billige varer og solide ;) eneste minus er at fragten hos os er et firma med en chauffør som ikke er dansk talende og som ikke står ud af bilen hvis hundene er ude selv om de er bag hegn;( sidste gang smed han min pakke ud af vinduet og ræsede afsted, øv

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen provision ;) men en rigtig god butik, billige varer og solide ;) eneste minus er at fragten hos os er et firma med en chauffør som ikke er dansk talende og som ikke står ud af bilen hvis hundene er ude selv om de er bag hegn;( sidste gang smed han min pakke ud af vinduet og ræsede afsted, øv

 

Så var det godt jeg krydesede for i "post danmark"! Selv om Iso jo ikke går ude på den side af huset...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...