Hop til indhold

hvalp lytter ikke


pivpiv
 Share

Recommended Posts

hhjjjjææælllpppp

Luna lytter slet ikke til min mand.

Han kan kalde i et væk og hun lytter slet ikke.

Når de skal ud i haven og tisse, så sætter hun sig bare på terassen og glor på ham der prøver at lokke hende*GG*

Gør hun noget hun ikke må og han stopper hende så kan hun sgu finde på at gø af ham - så som ingen respekt eller hvad nu man kalder det.

Hvad kan jeg sætte dem i sving med for at hun forstår at han altså bestemmer over hende??

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen han bestemmer først når der kommer et reelt samarbejde igang:-D At hun gør når han prøver at stoppe hende, er sikkert almindelig ophidselse, jeg tvivler på hun forstår hvad han vil. Hvad laver de sammen som er sjovt og værdifuldt for hende? Jeg ville låne "træn din hvalp" af Christina Ingerslev og "Sjov på turen med din hund" af Irene Liliequist, der er masser af gode råd;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Han skal lege med hvalpen, kæle med den, have det sjovt med den, træne med masser af belønning med den dvs bare være en der "kan bruges" ;) desuden skal i være sikker på at hvalpen ved hvad den heder og hvad det betyder;) det vil sige at dens navn skal betyde " skynd dig og kom her er masser af fantastiske godbidder"

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun ved helt sikkert hvad hun hedder og hun er meget stolt af at komme i fuld fart når knægten eller jeg kalder.

Jeg har sagt at han skal gå mindst en af turene med hende om dagen, for at de får noget tid sammen og så i går beordrede jeg os alle ned på gulvet og så var det bare hundehygge :)

 

Han er ikke for god til at have godbidder i lommen, men han prøver for jeg er konstant efter ham ;)

 

Han er allerede i gang med at læse en bog omkring hvalpe og opdragelse.

Han står for at give morgenmaden som foregår på græsset og den sidste smule i skålen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...