Hop til indhold

dummy


pivpiv
 Share

Recommended Posts

Vi har fået en dummy, sådan en med noget "grov vævet noget" omkring.

Kan den være for tung for vores hvalp (labber)??

 

Når hun når ud til den så løfter hun i den ene ende og så ligger hun sig ned og vil tygge og så kom jeg til at tænke om hun bare ikke forstår det eller om den er for tung.

 

Kan det gøre lige meget hvad man bruger som dummy??

Link til indlæg
Del på andre sites

Hunden skal jo først lære hvad den skal gøre når den har dummy i munden, det vil sige start med at have hvalpen foran dig giv den dummy i munden og ros og byt med godbid, læg så dummy på græsset og lad hunden samle op ros og byt for godbid, gentages til det bliver automatik hver gang hvalpen får noget i munden skal den få et billede af dig og byt med godbid, først når det er på plads begynder du at kaste ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Den burde være fin :-)

 

Brugte selv sådan en til min da han var helt lille.

 

Men ja hun skal lige knække koden ;-)

 

Da min knækkede koden rendte han med alt muligt, bare for at få mig til at sige apport så kom han med den, afleverede den i min hånd og så fik man jo den der godbid :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Dummy er også stor nok :) Hun skal i hvert fald gabe helt op for at gabe over den

Fint så skal du bare lære hvalpen at tage godt fat og bære hen til dig straks;) ikke at lægge sig ned og tygge;)

det vil sig træn hold fast og aflever indtil det sidder helt fast, før du overhovedet tænker på at kaste dummyen, at kaste og håbe hvalpen henter er dumt;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...