Hop til indhold

Hvad har du af agility-lir??? :D


Carina
 Share

Recommended Posts

Jeg kunne godt tænke mig at se, hvad andre har af agility-udstyr - såsom liner, telte, tøj, sko, bure osv.

 

Så værs'go at del billeder af hvad I har :-D

 

Jeg har indtil nu kun trænet 3 mdr., og stiller først til stævne d. 3.8, så jeg har ikke så meget at dele endnu :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har 4 agilityliner - de 3 af dem med hundenes navne på, den sidste er vundet til Fioniacup, så der står "Fionia Cup 2013" på... Karla har i en i rød og en i pink. Johnas er sort og så bliver det nok hende der får lov at bruge Fionia-linen også. Den er gul, hvid og orange.

 

47015_425575462053_5745409_n.jpg

 

Af sko har jeg 3 par. 2 til sommer (Dita & Salomon) og 1 par til vinter (Salomon).

 

63184_10151226107122054_1368909820_n.jpg

 

Så har jeg selvfølgelig mit stævnetelt - som er fra Eukanuba, den lille model i pink 2 x 2 m. Før det havde jeg en gammel model fra Royal Canin. Men den fedeste investering jeg længe har lavet er dog et af disse paraplytelte!

 

335679_10151111048317054_29775798_o.jpg

 

Derudover er der jo selvfølgelig en masse legetøj, bolde, kaninskind o. lign. Back on track dækkener. Bure. Bonedryer dækkener til kolde ridehusstævner. Og så Karlas landsholduniform :mrgreen:

942161_10151514386497054_603130883_n.jpg

560081_10150654230432054_1898688942_n.jpg

20111021154744__original.jpg

91hFJg99taL._SL1500_.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Et par sko, som snart bør skiftes ud... Købte dem sidste efterår. Det er nogle adidas treck sko, og de er rigtig gode, og var billige i sportsoutlet...

 

Og så en lyserød agilityline med små border collier der løber agility på, og i enden har vi nu fået et matchende reb på...

 

Og så har jeg en lyserød stol... Det plejer at være det vi har med til konkurrencer... Der er som regel andre der har telt med, så der fedter vi os ind...

 

Vi har af og til et bur med... Må nok tage det med når vi skal afsted næste gang, når jeg nu skal løbe med en ekstra hund... Bare så prinsessen ikke går ud af sit gode skind...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har 4 agilityliner - de 3 af dem med hundenes navne på, den sidste er vundet til Fioniacup, så der står "Fionia Cup 2013" på... Karla har i en i rød og en i pink. Johnas er sort og så bliver det nok hende der får lov at bruge Fionia-linen også. Den er gul, hvid og orange.

 

[ATTACH=CONFIG]110705[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]110706[/ATTACH]

 

Af sko har jeg 3 par. 2 til sommer (Dita & Salomon) og 1 par til vinter (Salomon).

 

[ATTACH=CONFIG]110708[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]110709[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]110707[/ATTACH]

 

Så har jeg selvfølgelig mit stævnetelt - som er fra Eukanuba, den lille model i pink 2 x 2 m. Før det havde jeg en gammel model fra Royal Canin. Men den fedeste investering jeg længe har lavet er dog et af disse paraplytelte!

 

[ATTACH=CONFIG]110710[/ATTACH]

 

Derudover er der jo selvfølgelig en masse legetøj, bolde, kaninskind o. lign. Back on track dækkener. Bure. Bonedryer dækkener til kolde ridehusstævner. Og så Karlas landsholduniform :mrgreen:

[ATTACH=CONFIG]110711[/ATTACH]

 

Hvor er hun fin din Karla :hjerte: Specielt i sin landsholdsuniform. Hi, hi!

 

De halsbånd er også bare så fine! Dem er der mange der har har jeg set, det samme med dine sko - men dem skulle man også stå godt fast i. Jeg tror dog jeg venter med at købe de sko til jeg ikke kan stå fast i mine Go run Skechers. Dem er jeg utrolig glad for og jeg er endnu ikke gledet i dem :banan:

 

Nej, jeg tager til Åbenrå d. 3 - kommer du der??

Link til indlæg
Del på andre sites

Et par sko, som snart bør skiftes ud... Købte dem sidste efterår. Det er nogle adidas treck sko, og de er rigtig gode, og var billige i sportsoutlet...

 

Og så en lyserød agilityline med små border collier der løber agility på, og i enden har vi nu fået et matchende reb på...

 

Og så har jeg en lyserød stol... Det plejer at være det vi har med til konkurrencer... Der er som regel andre der har telt med, så der fedter vi os ind...

 

Vi har af og til et bur med... Må nok tage det med når vi skal afsted næste gang, når jeg nu skal løbe med en ekstra hund... Bare så prinsessen ikke går ud af sit gode skind...

 

 

Gætter på du godt kan lide lyserød :mrgreen: Smart at fedte sig ind hos andre - hvor længe har du løbet til stævner?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun fin din Karla :hjerte: Specielt i sin landsholdsuniform. Hi, hi!

 

De halsbånd er også bare så fine! Dem er der mange der har har jeg set, det samme med dine sko - men dem skulle man også stå godt fast i. Jeg tror dog jeg venter med at købe de sko til jeg ikke kan stå fast i mine Go run Skechers. Dem er jeg utrolig glad for og jeg er endnu ikke gledet i dem :banan:

 

Nej, jeg tager til Åbenrå d. 3 - kommer du der??

 

Tilmeldingsfristen er overskredet til Åbenrå, så det må blive enten Frederikshavn eller ingenting for os d. 3. Men hvis du begynder at løbe stævner, så sesvi uden tvivl. Karla og jeg er jo til stævne praktisk talt hver weekend fra april til DMi september

Link til indlæg
Del på andre sites

Nah, har du ikke en labrador? Hvis jeg husker rigtigt... Karla er jo en lille skid på 37 cm, så hun løber i mellemklassen :-)

 

Det har jeg også - men hende løber manden med. Hun er endnu ikke klar til stævner, da hun kun har trænet 1.5 måned. :-)

Jeg løber med en Field Trail Cocker spaniel (ligesom Sara's Audi og Bobby) på omkring de 42.9-43 cm, han er ikke blevet målt endnu, men kan virkelig ikke tro han skal løbe i stor klasse! Jeg håber og beder i hvert fald til dommerne er søde og mener han er 42.9 :pray::pray::pray:

Link til indlæg
Del på andre sites

Agilitylir - alt for meget hvis du spørger manden :mrgreen:

 

Jamen et stk gammelt brugt telt - indkøbt BILLIGT (100 kr :5up:), 2 stk stofbure og 2 campingstole + 2 rigtig flyder stole - til når manden er med. Så skal vi sidde godt!

 

Har et utal af liner og halsbånd - dog kun 2 sæt til den lille og 1 til den gamle som jeg egentlig bruger. Desuden masser af forskelligt ruskelegetøj, bolde og piv - så der er til hvad Luna og Milo måtte tænde på den dag!

 

Hjemme har jeg desuden 5 spring og en slalom - så når vi indimellem orker, kan træne lidt specifikt handling + slalom hjemme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Agilitylir - alt for meget hvis du spørger manden :mrgreen:

 

Jamen et stk gammelt brugt telt - indkøbt BILLIGT (100 kr :5up:), 2 stk stofbure og 2 campingstole + 2 rigtig flyder stole - til når manden er med. Så skal vi sidde godt!

 

Har et utal af liner og halsbånd - dog kun 2 sæt til den lille og 1 til den gamle som jeg egentlig bruger. Desuden masser af forskelligt ruskelegetøj, bolde og piv - så der er til hvad Luna og Milo måtte tænde på den dag!

 

Hjemme har jeg desuden 5 spring og en slalom - så når vi indimellem orker, kan træne lidt specifikt handling + slalom hjemme.

 

 

What?? 100 kr??? :shock: Hvorfor er der ikke nogen der sælger et til mig til 100 sølle kr??? Ih altså :-D

 

Det lyder luksus med både campingstole OG flyderstole ;-) Hvis din mand ikke er med, kunne jeg godt lige nasse mig en plads hos dig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Egentlig nu jeg tænker over det, så er lir vel noget der er "unødvendigt" :hmm: og eftersom alle mine ting er næsten livsnødvendige :mrgreen: så er det jo faktisk ikke lir

 

ja!!! Du har SÅ meget ret :mrgreen: Fortæller jo også manden i min hver gang han brokker sig!

 

What?? 100 kr??? :shock: Hvorfor er der ikke nogen der sælger et til mig til 100 sølle kr??? Ih altså :-D

 

Det lyder luksus med både campingstole OG flyderstole ;-) Hvis din mand ikke er med, kunne jeg godt lige nasse mig en plads hos dig :-D

 

Ja, det var også et ret godt tilbud :blink: Jamen når manden min ikke er med, er du velkommen i teltet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Egentlig nu jeg tænker over det, så er lir vel noget der er "unødvendigt" :hmm: og eftersom alle mine ting er næsten livsnødvendige :mrgreen: så er det jo faktisk ikke lir

Enig! Agilityting er livsnødvendige!!! :5up:

 

Og hvad har jeg så..? :hmm: Telt, flere slags stole og borde, "sideboard" at klipse på stolen, flere metalbure (Iso ville grave sig ud af et stofbur i løbet af 0,5 :roll: ) - og ikke mindst en vogn at køre det hele på! To par Dita agilitysko (fik to par til prisen af et sidst jeg købte). Tøj tæller ikke, vel?? For det har jeg jo også, en hel masse tøj som jeg kun bruger til agility... Og egentlig er campingsssvognen vel også lidt at tælle som agility-lir..? :vedikke::lol: Iso har en agilityline, og én "under construction", og flere ruskedimser. Sammenklappelige vandskåle, et rejse-sæt med mad og vandskål samt beholder til foder. Og så er der jo alle godbidder man får købt, har en hel stoooor køkkenskuffe fuld...

 

Hvis nogen spørger hvor meget alt har kostet, så græder jeg... Og hvad har jeg fået ud af det? En diskprocent på langt over 50%... :roll: Så det korte af det lange - grej er dejligt, men næppe nødvendigt... :lol: Hvad jeg ikke ville være foruden: et telt, en stol, et bur til Iso, et par gode sko, en agilityline, et stykke ruskeklud. Og så er campingvognen fandeme dejlig at ha'... :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøver da lige at lave en liste over de ting der bruges i forbindelse med agility (og stævner)

 

- DKK telt

- 2 bure til hundene (til i teltene)

- Agility snore + specielt legetøj kun til stævner

- Agility sko

- én stor sports taske jeg altid har med,med godbidder, høm høm poser, tyggeben og andet hunderelateret)

- Et hav af personlige bluser/trøjer med logo for Morgan og jeg

- 6 stole og 1 bord til os og børnene (til madpakker mv.)

 

Her hjemme i haven

 

- Balance

- Vippe

- A-bræt

- Slalom

- 2 tunneler

- 5 spring

 

Og har sikkert glemt en masse :lol::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Tak for alle svar ;-) Godt med lidt inspiration til hvad man alt må have. Men først bliver det et telt, men for sat*n, hvor er de dyre. Specielt DKK-teltet, som jeg gerne vil have. Beder til jeg snart finder et brugt - leder med lys og lygte!!! :pray:

Camperer du ofte ude til stævnerne, Korvis?

 

Jeg synes altid vores godbider og tyggeben bliver spist så hurtigt, så vi har højst 2 glas med godbider :mrgreen: Vi bruger ofte bare deres tørfoder som godbider, det elsker de.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...