Hop til indhold

Glatte gulve. What to do ?


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Jeg ved ikke om, det er det rigtige underforum, jeg har valgt, at stille mit spørgsmål, men sagen er, at vores entre og bryggers går ud i et. Der er fliser over det hele og de er desværre ret glatte. Det går så ud over Rex, der ligner Bambi på glatis, når han skal ud. I forvejen er hans ben ikke for gode, så det er en ekstra belastning for ham. Måtter og tæpper er no go, for dem mener kattene, de skal tisse på, så er der nogen der har et rigtigt godt råd til enten gulvet eller hunden, som kan afhjælpe problemet ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil kattene også tisse hvis det ikke er stof? Hvad med gummimåtter?

 

Tænker også antiskridmåtter.

 

Jeg ved det ærligt talt ikke. Indtil nu har jeg smidt en kokosmåtte og 2 alm. gummimåtter ud. Men har slet ikke tænkt på "rene" antiskrid gummimåtter. De kan da i det mindste vaskes af, hvis kattene ikke kan holde sig fra dem. Så det skal da prøves, for det andet er bestemt ikke godt for hans bentøj. Så tak for tippet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Babystrømper med skridsikre såler kan ikke anbefales... cookie nægtede at gå med dem på selvom hun skøjtede rundt på vores gulv i den gamle lejlighed.

 

Tror godt nok heller ikke, at jeg kan få ham til, at gå med sådan nogle, men kan da prøve med nogle almindelige strømper inde på vores trægulve først og se, hvad han siger til det...men jeg tvivler.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...