Hop til indhold

Dyreværnet på TV3


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Sådan forstod jeg det også.

Jeg er i hvert fald spændt på at se hvad der sker! Men meningsløst er det godt nok. Især når forældrene virker så harmoniske og hvalpene har haft det godt. De er jo ikke blevet avlet for at tjene penge eller for at bruge dem som kamphunde eller noget. De er jo bare avlet, fordi han synes det er hyggeligt - og jeg tror helt ærligt ikke, at han vidste, at det var forbudt.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 58
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er i hvert fald spændt på at se hvad der sker! Men meningsløst er det godt nok. Især når forældrene virker så harmoniske og hvalpene har haft det godt. De er jo ikke blevet avlet for at tjene penge eller for at bruge dem som kamphunde eller noget. De er jo bare avlet, fordi han synes det er hyggeligt - og jeg tror helt ærligt ikke, at han vidste, at det var forbudt.

 

Jeg synes så manden var uansvarlig. At have en tæve og en han sammen og ingen er neutraliseret, det er da dømt til at gå galt, hvis ikke man er helt sindsygt obs. Derudover sagde han at han havde hvalpe på hende et halvt år tidligere, ligesom han sagde at " love er til for at brydes". Tror bestemt godt han vidste det. Hvis ikke han gjorde det, synes jeg stadig det er mærkeligt og uansvarligt. Så må man jo undersøge det. Han kan vel næppe have undgået at høre debat om det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes så manden var uansvarlig. At have en tæve og en han sammen og ingen er neutraliseret, det er da dømt til at gå galt, hvis ikke man er helt sindsygt obs. Derudover sagde han at han havde hvalpe på hende et halvt år tidligere, ligesom han sagde at " love er til for at brydes". Tror bestemt godt han vidste det. Hvis ikke han gjorde det, synes jeg stadig det er mærkeligt og uansvarligt. Så må man jo undersøge det. Han kan vel næppe have undgået at høre debat om det.

Det sagde han vist først, da de fortalte ham om loven. Og synes han virkede så overrasket over at de måske skulle aflives, at det godt kunne lyde som om, at han ikke vidste det.

 

Om det er uansvarligt ved jeg ikke rigtigt. Jeg tror da, at der er en del, der har hund på den måde. Men nej, selvfølgelig skal hundene ikke gå sammen, når tæven er i løbetid, medmindre man gerne vil have hvalpe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er enig med jer begge, men det hjælper bare ikke hvalpene. Og det hjælper ikke på at vi har en lov, hvor 12 potentielt skønne hunde skal aflives, fordi deres forældre har de forkerte gener. Hvor de danske myndigheder ikke engang tillader at pågældende hunde sælges ud af landet! Hvad i alverden skulle det skade?

 

Nu kender jeg personligt en af dem der sidder og træffer den slags afgørelser, og hun er en regulær kost. Intet kan få hendes kolde hjerte til at banke det mindste, og jeg tror hun elsker at lege Gud over små hvalpe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kom lige til at se, at det nyeste afsnit allerede ligger på viaplay, hvis nogen har det og er ligeså nysgerrige som mig, der ikke kan vente til i næste uge med at se hvad der sker med hvalpene :engel:

 

Jeg ser afsnittet nu, kan sende dig svaret på PB, tænker at folk måske ikke vil have spoiler herinde :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...