Hop til indhold

Tur til Læsø


Gæst Idaef
 Share

Recommended Posts

Her er min dejlige border collie Effi. Vi tog et par dages ferie på Læsø. Vi er begge meget glade for at gå ture på rønnerne. Effi er en tæve på 6 måneder <3 ! Er ny herinde, så hej allesammen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Effi er lækker! Og dygtig til bare at kigge på hestene! Hvor træner I?

 

-Trine

 

 

Hej Trine. Ja Effi er super fin, har godt indstinkt for at hyrde tror jeg, uden at vide så meget om det.

Jeg træner i Voldby, ude på noget der hedder hundensgård, men når Effi bliver lidt ældre, vil vi til at gå til agillity. Langå var ik så langt væk hva :)?, der gik jeg jo i skole i min tid....

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Hej Trine. Ja Effi er super fin, har godt indstinkt for at hyrde tror jeg, uden at vide så meget om det.

Jeg træner i Voldby, ude på noget der hedder hundensgård, men når Effi bliver lidt ældre, vil vi til at gå til agillity. Langå var ik så langt væk hva :)?, der gik jeg jo i skole i min tid....

 

Nej, og jeg bor faktisk ikke helt i Langå, men i Bøstrup (mellem Hammel og Houlbjerg), så du må sige til, hvis Effi vil ud og løbe stærkt med Splinten en dag ;o)

 

Hundens Gård kender jeg slet ikke... hvem underviser der?

 

-Trine

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, og jeg bor faktisk ikke helt i Langå, men i Bøstrup (mellem Hammel og Houlbjerg), så du må sige til, hvis Effi vil ud og løbe stærkt med Splinten en dag ;o)

 

Hundens Gård kender jeg slet ikke... hvem underviser der?

 

-Trine

 

 

Ahr, Bøstrup kender jeg skam også ganske fint... Jeg bor selv lige i skellet til Hammel, Hadsten og Langå kommune, så kender jo lidt til alle de der små byer der ligger her omkring.

 

Det er en som hedder Ditte Nors der underviser, og så er der en ekstra træner for tiden, som hedder Sanne Bjerregård, synes det er rigtig fint, de er super søde og dygtige. du kan prøve at søge på hundensgaard, de har en fin hjemmeside.

 

Er sikker på at Effi gerne vil ud og løbe med din Splint en dag, vi har 108 ha som hun løber tynd hver dag... puha, tænk hvis hun havde skridtmåler på, tror jeg vil få et chok!! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...