Hop til indhold

smarttv?


Potemis
 Share

Recommended Posts

Når nu Sonny flytter ud tager han sit tv med. Jeg har haft overvejet at købe en ipad generelt som erstatning for min lille bærbare som efterhånden er ret slap i det. Og der kunne jeg jo så se netflix og evt streame fra DR s hjemmeside. Jeg ser ikke meget tv og har faktisk kun en tv pakke fordi vi ikke kan slippe udenom.

Men hvis jeg nu køber et af de hersens moderne smarttv, hvor der er adgang til netflix, kører de så over mit almindelige internet? Og kan man evt sætte en usb i og se film fra den? Rent hypotetisk spørgsmål for jeg downloader jo aldrig noget!

Og hvis man vil se dvd er der så et device indbygget eller skal jeg alligevel ud og investere i en dvd afspiller?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Et såkaldt smart-tv kan afspille netflix via dit bredbåndsinternet. Lang de fleste kan også afspille film fra usb. Men de fleste smarttv har ikke indbygget DVD. Personligt synes jeg også at de fleste kombi apparater med tv og dvd er dårlige og ofte går for hurtigt i stykker.

Hvis du kan nøjes med online streaming så kan du i princippet godt nøjes med en tablet. Jeg ser selv netflix i sengen på min mobil, men det er alligevel rart også at have et stort TV med ordentlig lyd :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Psst det er en gammel tråd det her, tror Potemis har fundet et nyt tv...:mrgreen:

 

og når det er sagt, så tror jeg at jeg også har mig sådan et smarttv. Det kan tænde slukke, og skifte kanal og har lige fået en kæmpe sort plamage i det ene hjørne, det er sgu da smart..:slem: Når det dør, bliver jeg nok en af de freaks der ikke har et tv (igen)..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 months later...
Psst det er en gammel tråd det her, tror Potemis har fundet et nyt tv...:mrgreen:

 

og når det er sagt, så tror jeg at jeg også har mig sådan et smarttv. Det kan tænde slukke, og skifte kanal og har lige fået en kæmpe sort plamage i det ene hjørne, det er sgu da smart..:slem: Når det dør, bliver jeg nok en af de freaks der ikke har et tv (igen)..

det tror du har ret i :D :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...