Hop til indhold

Ny Broholmer ejer


Gæst Kolibri
 Share

Recommended Posts

Hej alle hundemennesker!

 

Jeg er en ung kvinde på 23 år, og pædagogstuderende. Jeg bor i København sammen med min kæreste på 31 der er musiker.

 

Vi er begge vokset op med hunde, jeg med foxterrier og min kæreste med tysk korthåret hønsehund.

Vi skal nu have den første hund i vores voksne liv. En lille (stor) broholmer hvalp. Vi skal hente ham om 7-8 uger.

 

Jeg synes Broholmeren er den dejligste hunderace. Jeg er meget facineret af de store venlige kæmper.

Jeg holder dog af alle hunde, også blandingshunde. Der er flere andre racer jeg også er facineret af. Feks. har jeg altid drømt om at få en Border collie, men jeg kan ikke give sådan en det den har brug for lige nu. Og så har jeg selvfølgelig også meget respekt for dem der vælger at adoptere en hund fra et internat eller andet, og give den et kærligt hjem! Det har jeg selv et ønske om at gøre når jeg engang har fået børn og de er blevet store.

 

Jeg kan se der er et broholmer forum, det kommer jeg nok til at opholde mig i. Og her i starten måske også i hvalpe forumet, for at få nogle gode råd, og ellers kigge på jeres dejlige hunde:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan jeg egentlig godt se er sjovt, det havde jeg ikke lige over:genert:

Men navnet henviser jo til mig, og ikke hunden. Jeg er nemlig ret lav og spinkel. Også kommer kælenavnet også af at jeg hedder Nynne, som jo på engelsk er humming. Min kæreste begyndte så at kalde mig hummingbird, som jo på dansk er en kolibri:)

Men ja broholmeren kommer nok til at syne endnu mere som en kæmpe ved siden af mig:shock::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan jeg egentlig godt se er sjovt, det havde jeg ikke lige over:genert:

Men navnet henviser jo til mig, og ikke hunden. Jeg er nemlig ret lav og spinkel. Også kommer kælenavnet også af at jeg hedder Nynne, som jo på engelsk er humming. Min kæreste begyndte så at kalde mig hummingbird, som jo på dansk er en kolibri:)

Men ja broholmeren kommer nok til at syne endnu mere som en kæmpe ved siden af mig:shock::-D

 

Nu glæder jeg mig endnu mere til billederne:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...