Hop til indhold

hund med på hotel mm i DK


nr 49
 Share

Recommended Posts

i denne weekend var vi lidt hjemløse fordi den yngste havde fået lov til at holde 21 års fødselsdag for alle vennerne - eller måske var det bare en god undskyldning for en miniferie :lun:

 

kræet skulle med og vi fandt ud af at Scandic i Esbjerg tillod hund på værelset mod et ekstra gebyr på 100 kr. da vi kom fik hun en lille pakke med tæppe, guffer og hundepose + nus af den søde receptionist. til morgenmaden (vores altså...) kom hun i pleje ude i receptionen og i det hele taget følte vi os meget velkomne med hende.

 

er der andre, der kan anbefale lignende hoteller i DK?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal snart have begge mine med til København i nogle dage. Jeg skal have fundet et hotel i khb eller evt lidt nord for.

- er der nogle her, som kender et hotel, hvor hundene er velkomne ? De fleste steder skriver, at man må medbringe hunde mod et gebyr, men det er ikke altid, at de er helt så glade for det i virkeligheden, og jeg gider ikke rigtig sådan et sted, hvor de kun er velkomne på papiret...

- Det må meget gerne være et sted, som har en lille smule grønt græs i nærheden

Link til indlæg
Del på andre sites

i denne weekend var vi lidt hjemløse fordi den yngste havde fået lov til at holde 21 års fødselsdag for alle vennerne - eller måske var det bare en god undskyldning for en miniferie :lun:

 

kræet skulle med og vi fandt ud af at Scandic i Esbjerg tillod hund på værelset mod et ekstra gebyr på 100 kr. da vi kom fik hun en lille pakke med tæppe, guffer og hundepose + nus af den søde receptionist. til morgenmaden (vores altså...) kom hun i pleje ude i receptionen og i det hele taget følte vi os meget velkomne med hende.

 

er der andre, der kan anbefale lignende hoteller i DK?

 

En af mine holdkammerater arbejder på Scandic i Esbjerg - og hendes hund er med på arbejde hver dag; en rigtig hotel-hund

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...