Hop til indhold

Foder igen igen, kan ikke se skoven for bare træer!


Charlotte1970
 Share

Recommended Posts

Ja så kom kløen.. Det er især øre og snude der kløer. Luca gnider snuden ned i tæpperne, og øret bliver kløet oftere og oftere. - Vi tilbage i junglen igen. :hmm:

 

Tror du så ikke det er noget andet end foderet hun ikke kan tåle, når hun er så længe om at reagere?

Mange allergihunde reagerer jo feks når der kommer varme på i hjemmet, da der så sker en stigning af husstøvmider..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 54
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Anne, hvis alt ting bare så nemt som det skrives, så havde jeg gjort det for længe siden. Jeg har på nuværende tidspunkt ikke 4000-5000,- til en allergitest, fordi jeg måtte gå kraftigt ned i timer på mit job, pga min datter. Eller kan jeg love dig for den var lavet for længe siden. Men det er ikke ens betydende at jeg ikke vil gøre hvad der står i min magt for at hjælpe Luca. Samtidigt har hun fungeret 100% optimalt på olivers adult! desværre findes den ikke mere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Hmm jeg syntes nu ikke man bare kan skrive "få nu lavet en allergi test" - det er langtfra sikkert den er korrekt - i sær ikke når det gælder noget med foder/mad. Her er det ofte kun udelukkelses metoderne man kan bruge til noget og det tager lang tid at finde frem til - det kan jeg godt skrive under på!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...