Hop til indhold

Nogen der kender Zak George?


Gæst Riel
 Share

Recommended Posts

Hejsa!

Her i den søde ventetid har jeg brugt tiden en del på YouTube og er faldet over Zak George. Synes han er helt fantastisk. Han har bare den mest positive, kærlige og entusiastiske måde at træne sine hunde på. Han laver mange små og letspiselige videoer på YouTube med gode råd til træning af hunden. Det kan varmt anbefales!:-D

 

Kender I andre hundetrænere med samme indgangsvinkel som jeg bør tjekke?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kender ham godt og er også helt forelsket i hans trænings metoder. Han har en meget kærlig tilgang til det at træne hunde, og han tager imod forespørgsler på hvad hans videoer skal handle om. Jeg følger ham på facebook, hvor han ofte poster noget.

 

"I think the most important thing to remember when teaching a dog is to put the relationship first and the training second." - Zak George.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Ahh Jeg har været inde og kigge på Zak George. Jeg er normalt ikke meget for de her hundetrænere - men ham her går da rent ind på mig :5up:

Og så er han jo en helt anden type - mere normal hvis man kan bruge det udtryk en den dersens mexicaner :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ahh Jeg har været inde og kigge på Zak George. Jeg er normalt ikke meget for de her hundetrænere - men ham her går da rent ind på mig :5up:

Og så er han jo en helt anden type - mere normal hvis man kan bruge det udtryk en den dersens mexicaner :mrgreen:

 

Du tænker nok Cesar Millan. The dog whisperer. Han siger mere "pststchhhh" og dasker til hundene end han hvisker til dem. Selvom det virker så er det bare slet ikke en måde der tiltaler mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kender ham heller ikke, men hvis du allerede nu leger med tanken og klikkertræning, vil jeg anbefale at du tilmelder dig canis.dk's gratis e-mail kursus. Vent til hvalpen er faldet til derhjemme og kan holde til mere end et par minutters fokus. Men det er et virkelig godt program at starte ud med.

 

Er det også godt hvis man ikke vil bruge klikker men stadig positiv forstærkning?

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det også godt hvis man ikke vil bruge klikker men stadig positiv forstærkning?

 

Nahhhh, så kan du nok ikke bruge det til helt så meget. Kurset er meget møntet på indlæring af klikker og hjælpemidler, men der er nok momenter du kn bruge.

 

Men du kan jo tilmelde dig allerede nu, og så læse de mails der kommer og bruge det du kan bruge:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Du tænker nok Cesar Millan. The dog whisperer. Han siger mere "pststchhhh" og dasker til hundene end han hvisker til dem. Selvom det virker så er det bare slet ikke en måde der tiltaler mig.

 

Ermm jahh det er CM - men herinde bruger vi ikke så gerne mexicanerens navn :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

og ellers vil jeg da lige slå et slag for klikkeren :-D hvis du alligevel har tænkt dig at gå til træning, er det altså er super godt værktøj, ikke spor avanceret (nødvendigvis) og koster vel en 50er i maxizoo. det er ikke kun for hardcore træningsnørder (ja, anne, jeg kigger på dig :mrgreen:)

 

Hov hov!!! Klikkeren er guds gave til hundeejere:-) Og den koster 9 kr. i Biltema:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fulgt ham et stykke tid. Jeg kan godt lide ham, ikke kun i forhold til at han er super dygtig og bruger gode traeningsmetoder, men ogsaa hele hans holdning til hvorfor man skal traene sin hund.

 

Det eneste jeg ikke bryder mig om er hans "aktive hunde skal man bare traene freesbee med".... Men det er jo bare hans praeferance...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...