Hop til indhold

Kontinuerligt noget som skal rettes - røntgenfotografering?


Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 109
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Endelig kom vi i gang! Det var åbenbart sådan en intro-tur agtig, også så han fik en god oplevelse og han var SÅ dygtig! Gik så fint afsted selvom der var vand i, og spiste godbidder undervejs så han stressede ikke engang :) Fik en masse øvelser med hjem.

 

Han skal ikke rettes før om 5-6 gange, for hun sagde at det var rigtigt nok at det bare ville sætte sig skævt igen med det samme, de rigtige muskler skal lige kunne... bære det/ham, eller i den stil.

 

Det var meget billigere end jeg troede! 250kr pr gang, jeg troede det var det dobbelte.

 

Belønnede ham med en tur i s-toget, gud hvor var han sød :lun: Helt artig, det var næsten som om det var Benny jeg havde med.

Link til indlæg
Del på andre sites

7-9-13 og alt muligt, lige nu synes jeg det går rigtig godt! Han har kun været i ww 2 gange og vi laver de øvelser vi skal med ham, men det skal være kort tid pr øvelse, så jeg er ikke sikker på at det helt har nået at kunne gøre en forskel - så tænker lidt, at kosttilskud måske hjælper?

 

Han får godt nok også sin del dagligt :lol: MSM og chondytorin får han rent (2 forskellige glas, ret høj dosis), hybenpulver, torskelevertran har vi også lige købt og så de der canosan som han synes smager vildt godt. Vi mangler glucosamin men det skulle vi bestille på nettet.

 

Vi skiftede også smertestillende, fordi han fik kvalme af Metacam, Onsior hedder de nye. De er vildt dyre men han har det meget bedre på dem. Er MEGET mere social, faktisk rigtig meget, og er begyndt at ville lege med os og Benny, tigge meget mere, sover tæt på os/under sofabordet osv.

 

Det eneste han synes er lidt træls, er at vi skal fortsætte med de nogenlunde korte ture. Men en del af øvelserne foregår på turene og han synes det er super hyggeligt at blive rost så meget og få så mange godbidder, for egentlig ikke at gøre så meget :lun:

 

Det gør mig rigtig glad at få lidt forbindelse til ham igen, kæft hvor har jeg savnet ham.. som jeg så også messer for mig selv, når han får ulvetime flip og stjæler alt det han ikke må :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Nu brokker jeg mig altså lige lidt - manden talte med genoptræningsdamen om det her, og det hun siger er, at alt ligesom tyder på at han har fået et slag engang (faldet, eller hvad ved jeg, men passer jo fint med at han begyndte at gå skævt dengang for efterhånden længe siden), og han så har undladt at bruge musklerne omkring det område fordi han har været øm, og dérfor er der kommet gigt. Dvs det er ikke en arvelig/medfødt gigt.

 

Og så sagde hun så, at hun virkelig ikke forstod at ingen nogensinde havde givet ham et genoptræningsforløb, for så kunne det måske være undgået!!! Ej men for fucking lortefuck altså. Jeg blev så ked af det og følte mig virkelig som en skodejer, hvilket jo ikke giver mening, for jeg er ligesom ikke dyrlæge eller kiropraktor eller noget som helst. Men man føler jo bare, at det dybest set er ens ansvar.

 

Nå men. Der er jo ikke noget at gøre ved det nu, andet end det vi gør, men jeg vil bare sige, hvis andre kæmper med noget lignende - få et genoptræningsforløb! I starten af forløbet! Det ville jeg så inderligt ønske at jeg havde vist.

 

Jeg har nok stadig ikke fuldt ud slugt kamelen, ærligt talt. Håber det sker, når han forhåbentligt engang kommer af smertestillende og stadig har det godt.

 

 

 

Udover det, går det ret ok. Vi aftalte i dag at han skal have 20 gange i waterwalk, og han er stadig glad de fleste dage (tænk engang, han har endda gidet løbe efter bolde som jeg kastede - flere gange - som om han var en rigtig hund :lol:), og han er blevet bedre til at være ok med, at ikke alle ture kan være så lange. Jeg tog ham dog ud en dag i sidste uge i 2 timer, men sørgede for at holde godt med pauser, det var mega hyggeligt, bare ham og mig :) Ham og Benny går heller ikke rundt og er uvenner mere, så det var helt klart pga han havde det skidt.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...