Hop til indhold

Agilitykonkurrencer vinter / forår 2013-14


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lige vores SP1'er, resten følger når jeg har været nede og handle ind til madpakken i morgen og vasketøjet er ovre.

 

Camilla og Cassi SP1 DcH Fakse 190114

 

synes hun er så fin. Hun løb den forøvrigt i 27,25(den blev vundet med 31, et eller andet) så hun kan sagtens være med med de andre på tiden :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har vi klaret alle løbene. En masse nedrivninger, to væringer og en tur i et galt tunnelhul. Så disk i den åbne.

 

Til gengæld blev det kun til to væringer i sp1. Den ene min fejl så det var dejligt at slutte på den måde.

 

Sad og så videoen på FB, og ventede på de to vægringer.... Og ventede... Og ventede... :lol: Men det var jo to nedrivninger du fik, så handlingen fungerede jo super! :5up: Synes virkelig der er sket masser siden jeg så jer sidst! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes også hun gjorde det okay, og er blevet mere tilfreds efter jeg har set videoer da jeg kom hjem.

 

AG1:

[video=youtube;W7_BgR3OL-U]http://www.youtube.com/watch?v=W7_BgR3OL-UCamilla og Cassi AG1 DcH Fakse 190114

Synes faktisk det første var fint. Så smutter hun lige i tunnellen, faktisk tror jeg at hun allerede da hun kommer ud af møllen har besluttet sig for skulle i den :roll: Så hun fræset af sted og jeg kunne ikke lige følge med. Der er vist noget vi skal arbejde med.

Så går det okay, og jeg vælger egentlig at lade hende forsætte med sin slalom trods fald indgang, da hun arbejder så fint, men da hun hopper ud, så er det bare forfra igen. Det resulterer så i blondinecassi, som så pludselig intet kan. Da hun så kommer igang er det altså liiiidt for spændende med dommeren der er ved at sætte en pind op, så hun tager sig lige en tur forbi der:stupid:

 

 

AGÅ:

http://www.youtube.com/watch?v=RcVnji1pt3oCamilla og Cassi AGÅ DcH Fakse 190114

kun et lille klip. Der var ikke meget der lykkedes i det løb, der var for mange ting vi ikke kunne. Hun fik dog sit felt begge gange vi kom over balance. Har det kun med så i kan se det fine blind før balancen.

 

SPÅ:

[video=youtube;4wQTeK1wIQA]

Camilla og Cassi SPÅ DcH Fakse 190114

Jeg kludre min handling mellem nummer 4 og 5, det giver den ene væring, og så har hun. Bare ingen som helst anelse om at hun skulle tage en slalom der.

 

Generelt synes jeg at vores problem har været misforståelser der skyldes min til tider ringe handling:damn:Cassi har været en lille darling. Der har været en del nedrivninger, men jeg bilder mig selv ind at det skyldes at vi lige skal igang med det stævneræs igen:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der ser stadig fint ud, synes jeg! Du kommer ud for lidt af de samme ting som jeg, kan jeg se - nemlig at hvis man bli'r nødt til at stoppe op så er det ikke til at komme i gang igen. Jeg ved at jeg bare fortsatte med at løbe mange gange, selv om det så indkasserede en disk - for hvis jeg stoppede og rettede så gik der helt ged i den, og det ville være en meget større u-succes, og Iso ville bare bli forvirret. I det første løb, der hvor hun ta'r en tunnel hun ikke skal ha', så er det bare dig der skal lære at opdage "de steder", Iso havde gjort det samme da hun var yngre! :lol: I skal helt sikkert komme efter det, synes virkelig der er sket masser siden sidste sæson! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der ser stadig fint ud, synes jeg! Du kommer ud for lidt af de samme ting som jeg, kan jeg se - nemlig at hvis man bli'r nødt til at stoppe op så er det ikke til at komme i gang igen. Jeg ved at jeg bare fortsatte med at løbe mange gange, selv om det så indkasserede en disk - for hvis jeg stoppede og rettede så gik der helt ged i den, og det ville være en meget større u-succes, og Iso ville bare bli forvirret. I det første løb, der hvor hun ta'r en tunnel hun ikke skal ha', så er det bare dig der skal lære at opdage "de steder", Iso havde gjort det samme da hun var yngre! :lol: I skal helt sikkert komme efter det, synes virkelig der er sket masser siden sidste sæson! :5up:

 

Det sjove er faktisk at da jeg gik banen, så havde jeg besluttet mig for at være på den anden side. Men så tænkte jeg at det burde den kunne... Og havde ikke lige regnet med at fanden ville tage så meget ved hende...

 

Og ja, synes også hun er blevet fin. Hun er mere på mig, og synes jeg kan se flere gang, hvor hun rent faktisk lige tjekker op på hvad jeg viæ have hende til.

 

Og så er jeg egentlig lidt overrasket over at hun egentlig er så hurtig som hun er. Men det må være de lange stænger hun er udstyret med, som for hende frem over jorden...

 

Og så kan jeg ikke lade være med at se hvordan hun bevæger sig frem mod springet inden hun bliver sat igang(hun plejer altså at stå helt stille, så skal lige have pillet det ud af hende). først forbenene, så bagbenene, så forbenene, så bagbenene... Lidt som om hun da slet ikke flytter sig hvis hun kun flytter to ben ad gangen *gg*

Link til indlæg
Del på andre sites

Det sjove er faktisk at da jeg gik banen, så havde jeg besluttet mig for at være på den anden side. Men så tænkte jeg at det burde den kunne... Og havde ikke lige regnet med at fanden ville tage så meget ved hende...

 

Og ja, synes også hun er blevet fin. Hun er mere på mig, og synes jeg kan se flere gang, hvor hun rent faktisk lige tjekker op på hvad jeg viæ have hende til.

 

Og så er jeg egentlig lidt overrasket over at hun egentlig er så hurtig som hun er. Men det må være de lange stænger hun er udstyret med, som for hende frem over jorden...

 

Og så kan jeg ikke lade være med at se hvordan hun bevæger sig frem mod springet inden hun bliver sat igang(hun plejer altså at stå helt stille, så skal lige have pillet det ud af hende). først forbenene, så bagbenene, så forbenene, så bagbenene... Lidt som om hun da slet ikke flytter sig hvis hun kun flytter to ben ad gangen *gg*

:sjov: Ja, den grinte jeg også lidt ad! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg været afsted til årets første stævne, dag 1! Status er, at selvom det var møgkoldt så var det de kolde tæer og fingre vær :-D Så, jeps, på den igen imorgen, og jeg glæder mig!

 

Luna har løbet så fin agility! Hun har taget alle!! sine felter uden at tøve, så fedt :banan:Og så har hun løbet 2 rigtig gode spring løb også! Resultater, jamen det er der også, 3 fejlfri og et disk. Fik hende disket i AG Åben da jeg ikke fandt det nødvendigt at fortælle min slalom hungrende lille skrigeballon at vi altså skulle over A'et før slalom, og ja, så vælger tøsen jo selv :mrgreen: Ellrs blev det til en 3. plads i AG3 og i SP Åben og vi vandt sørme SP3! Dygtig Luna!

 

Milo var også med, og skulle bare løbe de to åbne. Jeg var selv ret skeptisk, det er jo koldt!! Og uden pivedyr, tja vi måtte jo se om han gad... Og han overraskede mig SÅ meget! Han ville lege med mig, men ruskereb, det plejer han ellers aldrig! OG han valgte sit pivedyr fra for at lege med mig :shock: SÅ stort!

 

Og jo vi fik også løbet lidt agility. I AG Åben blev det til et disk, jeg ville ikke rette fejl og han løb altså uden om et spring eller to og havde indgangsfejl på slalomen, men så ligegyldigt for Milo var glad! Og så skete der noget vildt, vi løb en fejlfri SP Åben :vedikke: Ja jeg fatter det ikke! Og for at I ikke skal tro jeg pynter på sandheden, så har jeg faktisk det løb filmet :blink: Han løb simpelthen så fint, jeg er lykkelig.

 

Lunas SP Åben blev også filmet, og faktisk lidt sjovt at se de to løb sammenlignet. Luna løb banen på 25,56 og Milo løb den på 29,99 (Sådan ca).

 

Synes det er tydeligt at Milo mister mest tid i sin slalom og så i møllen før slalom, ellers virker han ret lige med Luna!

 

Luna SP Åben:

 

Milo SP Åben:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...