Hop til indhold

Dine erfaringer med Anxi Calm?


Gryn
 Share

Hvoran virker det på din hund?  

8 stemmer

  1. 1. Hvoran virker det på din hund?

    • Rigtig god effekt
      5
    • Middel
      3
    • Ingen effekt
      0


Recommended Posts

Jeg vil rigtig gerne høre om jeres erfaringer med Anxi Calm.

Vore dyrlæge sælger det ikke, nu vil jeg prøve at få dem til at sælge det frem over. De vil gerne høre min erfaring med det, men tænkte at hvis jeg kan fortælle andres erfaringer også, så vil det være nemmere at få dem til det.

 

Hvor meget giver i, og er det pille eller spray?

 

Groa vejer 5, 1 kilo, hun får ½ pille 3 gange om dagen, det har ændret hende en del. Vi forsætter i hele januar imens vi arbejder med hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skal afprøve det her i forbindelse med nytåret på Tilde (og Nova).. Da især Tilde nægter at gå ud fra midten af december til midten af januar om aftenen... Og bruger nytårs aften på at gemme sig under seng :???: Hun fik to piller da hun var heroppe juleaften (pga. de fyre af engang imellem)... Og det virkede faktisk rigtig fint på hende... Hun var nervøs når brag kom.. men "glemte" dem hurtigt igen.. og var nemmere end normalt at lokke med ud og tisse selvom der var mørkt = som betyder faarligt! i hendes hoved

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig god effekt på Anton. Han får 2 pump hver morgen (i forbindelse med fyrværkeri salget). Han kan stadig godt reagere på det, men han falder hurtigt ned igen (sekunder) og vil gerne gå tur osv. Jeg kan ikke helt sammenligne med tidligere år, hvor vi boede i ghetto i Århus, men der er en klar forbedring ifht zylkene.

Jeg håber på at undgå stesolid nytårsaften i år, pga roligere by og anxicalm, og i stedet bruge anxicalm og baldrian.

Link til indlæg
Del på andre sites

Aya er indtil nu ligeglad med fyrværkeri ( men som den sensitive hund, hun er, så er jeg klar over, at det kan vende på et splitsekund) - men hun er en reaktiv hund. Vi har brugt Anxicalm, der virkede godt i forhold til det, hun er allermest bange for: store (især sorte) hunde.

Men det virkede nærmest modsat på andre ting ... Hun blev nærmest hyperaktiv, var en strid banan over for vores anden hund og lavede totalt urimelige ressourceforsvar, gøede vildt ad kaninen, løb efter mennesker ( i snor dog, så blev bremset) og var i det hele taget PÅ med alle sanser.

Vi har de sidste par dage brugt baldrian med en kæmpeeffekt på hyperadfærden - og overvejer nu at prøve at supplere med Anxicalm i spidssituationer. Måske de to produkter sammen er et hit?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...