Hop til indhold

Kvalme ved smertestillende


Buddha
 Share

Recommended Posts

Egon er på metacam men de sidste par dage har det virket som om han har haft lidt kvalme - er det normalt ved Metacam? Kan jeg gøre noget, f.eks. give ham det sammen med mad eller andet?

 

I dag kastede han ret spontant op mens han tiggede pomfritter, ved ikke om han bare lige var lidt for oppe at køre over den dejlige duft, men jeg bliver jo lidt nervøs nu. Altså han var fin igen bagefter og ville bare gerne have flere pomfritter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tåler? Han har fået det i en måned og det er først kommet de sidste par dage.

 

Så tror jeg ikke, at du skal give ham mere førend, at du har snakket med dyrlægen. Der er ret mange bivirkninger ved Metacam og det kan ligefrem give mavesår. Ikke, at jeg siger, at han har det, men det kan jo være at det er begyndt, at irritere maveslimhinden.

Jeg ville ihvertfald ikke give mere, inden jeg havde snakket med dyrlægen først, bare for, at være på den sikre side.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så tror jeg ikke, at du skal give ham mere førend, at du har snakket med dyrlægen. Der er ret mange bivirkninger ved Metacam og det kan ligefrem give mavesår. Ikke, at jeg siger, at han har det, men det kan jo være at det er begyndt, at irritere maveslimhinden.

Jeg ville ihvertfald ikke give mere, inden jeg havde snakket med dyrlægen først, bare for, at være på den sikre side.

 

Ok. Pis :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...