Hop til indhold

At lære en udstillingshund at sitte...


Lonny
 Share

Recommended Posts

Personligt med de to udstillingshunde jeg har, har jeg dog valgt at træne stå til den er 100%, så jeg gør mit bedste til at det er deres "go to" øvelse.

 

Høhø, hvis Joya bliver forvirret og ikke ved hvad hun skal, så smider hun sig ned på ryggen.... Jeg kan garantere at det ikke er noget jeg har trænet hende i (og yes, jeg ved at det er en naturlig adfærd..), men det ville da med garanti gøre lykke i en udstillingsring :lol:

 

 

 

Derudover kunne jeg overhovedet ikke forstille mig at have en hund der ikke kunne sit, på kommando, udstillingshund eller ej, Joya er hverken trænet i det ene eller det andet, men sit kan hun dog, det villet jeg squ godt nok ikke kunne undvære.. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hops a, jeg mente et par stykker hvor jeg kender til træningen fra lille hvalp. Altså har fulgte dem. Kender mange flere som udstiller, men ikke træner andet rigtigt og endnu flere som måske bare har udstillet en enkelt gang og ellers træner en masse andet.

 

og mit eksempel med ringtræningen var for at fortælle at

En del af de andre der , inklusiv underviseren, ikke ville lære deres hunde at sitte og alligevel var det Sheila der var bedst til at stå.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...