Hop til indhold

For mange variabler, dumme ejer


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg havde lavet nyt hjemmelavet hundemad og Karla er helt ekset med det.... Hun har aldrig slikket tallerknen ren før, plejer blot at spise lidt af det og så gå....

 

Jeg havde gået ud fra det var fordi hun ikke havde lyst til mere, men måske var det bare fordi hun ikke lige synes det var sagen? Ihvertfald er den her nye portion et hit...:5up:

 

Så er det manden spørger, hvad jeg har gjort anderledes denne gang! Og med selvsikkerhed svarer jeg: "det er lavet på fisk!"

 

Men så kom jeg til at tænke på, at det ikke kun er kød-arten der er ændret... Det er også lavet med bulgur istedetfor ris, da jeg ikke havde mere ris den dag...

 

Det er også lavet uden gulerødder, da jeg også var løbet tør for dem... og sidst men ikke mindst blev det serveret let lunt, da det ikke var 100% optøet da hun skulle have det, så det fik lige 30 sek i mikroen...

 

:stupid: det er jo hele 4 variabler, for at finde ud af hvad det lige præcis var årsagen til at denne portion var helt fantastisk... fjols!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde lavet nyt hjemmelavet hundemad og Karla er helt ekset med det.... Hun har aldrig slikket tallerknen ren før, plejer blot at spise lidt af det og så gå....

 

Jeg havde gået ud fra det var fordi hun ikke havde lyst til mere, men måske var det bare fordi hun ikke lige synes det var sagen? Ihvertfald er den her nye portion et hit...:5up:

 

Så er det manden spørger, hvad jeg har gjort anderledes denne gang! Og med selvsikkerhed svarer jeg: "det er lavet på fisk!"

 

Men så kom jeg til at tænke på, at det ikke kun er kød-arten der er ændret... Det er også lavet med bulgur istedetfor ris, da jeg ikke havde mere ris den dag...

 

Det er også lavet uden gulerødder, da jeg også var løbet tør for dem... og sidst men ikke mindst blev det serveret let lunt, da det ikke var 100% optøet da hun skulle have det, så det fik lige 30 sek i mikroen...

 

:stupid: det er jo hele 4 variabler, for at finde ud af hvad det lige præcis var årsagen til at denne portion var helt fantastisk... fjols!

godt den lille splejs får sig lidt mad :mrgreen:

kan også være der er tænderne der kom ud der gjorde appetitten større? sjovt at spise gennem huller i gebisset :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen så ved du hvad du skal lave af mad de næste 4 dage, en ret hver dag hvor du kun har ændret én ting :blink:

 

Eller også kunne du jo bare blive ved at lave den som i går :mrgreen:

 

jamen jeg laver jo en ordentlig portion af gangen og fryser ned.... så det varer jo noget inden jeg går igang med en ny portion.... så det vil tage mig noget tid at komme igennem alle variabler...

 

men så kan man jo lære det :mrgreen::roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ellers må du bare blive ved med at lave det på lige præcis dén opskrift. :-)

 

jamen jeg bilder mig jo ind, at det er sundt med lidt afveksling ;-) udover det, så må jeg nok også hellere lige afvente og se om det bare var fordi hun var utroligt sulten igår... eller om det faktisk bliver ved med at være sagen det her...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...