Hop til indhold

Mini pivedyr.


Ascha
 Share

Recommended Posts

Er der nogen der ved hvor man kan få fat i meget små (helst max. 4-5 cm lange) pivedyr?. Engang (da jeg ikke havde behov for dem, selvfølgelig) synes jeg man så dem alle steder. Nu har jeg brug for dem og kan ikke opdrive dem nogen steder. :???::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Petworld og Maxizoo har dem... Ihvertfald her i byen

 

Jep, MaxiZoo har en del forskellige :-)

Petworld findes ikke på Sjælland og de har ikke nogen på deres hjemmeside. Har besøgt 2 forskellige Maxizoo's og de havde ingen mindre end 6-7 cm.

 

Er det bare indmaden til et pivedyr eller skal man kunne bide i det?

Det er hele dyret jeg skal bruge, for jeg bruger det til at kaste med som en forstærkning når hun skal have en bonusbelønning.

 

Overhovedet ikke mini, men fandt denne i min søgning :lol:

 

http://t.zooplus.dk/shop/hund/hundesport_hundelegetoej/pivedyr/latex_vinyl/375151

 

Ha, den er sjov. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Med med Kong Squeeze tennisbolde? Man kan få dem både som tennisbolde, i mini, i amerikansk fodbold, i pøller mm. Og ret holdbare:5up:

 

Vi bruger mini tennisboldene, men de holder ikk engang til en hel træninggang, så er pivet i udu :-(

 

Asch jeg kigger lige i min Petworld næste gang jeg er forbi, er sikker på jeg har set mini pivedyr på ca 5 cm der

Link til indlæg
Del på andre sites

Med med Kong Squeeze tennisbolde? Man kan få dem både som tennisbolde, i mini, i amerikansk fodbold, i pøller mm. Og ret holdbare:5up:

 

Vi bruger mini tennisboldene, men de holder ikk engang til en hel træninggang, så er pivet i udu :-(

 

Asch jeg kigger lige i min Petworld næste gang jeg er forbi, er sikker på jeg har set mini pivedyr på ca 5 cm der

Tennisbolde siger ikke Shandie ret meget. Hun er åbenbart kun til latex.

 

Deres hjemmeside viser denne på 6cm - men synes jeg har set nogle helt små i butikken

 

http://www.petworld.dk/product/gummi-vinyl--latex/latex-draabe.aspx#top

Den størrelse pivedyr har jeg også set i Maxizoo. Hvis de har nogle der er mindre, kan du så ikke spørge hvordan jeg kan komme til at købe dem?.

 

Håber at du passer meget på med de små pivedyr. Hunde kan let sluge dem (med fatale følger) :shock:

Been there, done that. Thailo havde en lille gul gummiand jeg brugte til træning og som jeg sluttede af med at bytte ud med en godbid. Det gik fint rigtig mange gange men en dag da jeg viste ham godbidden og sagde tak,.. tøvede han lige lidt, sank anden, og tog godbidden. Men den var kun 2 cm og passerede fint igennem systemet og kom ud den næste dag.

 

Jeg ved ikke hvordan man kan passe på at de ikke bliver slugt, men indtil videre har jeg brugt de små mirakkel-tingester i over en måned uden uheld.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...