Hop til indhold

Hvalp tisser ofte


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Sorry, har saxet fra Dorits tråd:

 

Shit mand, hun tisser meget Når vi er i haven tisser hun hver gang, og gerne 2 eller 3, og det er mindst en gang i timen. Hun har haft to uheld, men det ene var vist fordi den farlige dræberstøvsuger havde larmet. Anden gang havde hun lige været ude, og havde tisset, og så kom hun til at lave en tår på gulvet. Er det normalt? Eller skal hun tjekkes for en blærebetændelse?

 

 

Hun virker egentlig mest som at det er rigtig dejligt at tisse, for man får jo ros, fest og en lille hapser.

 

Skal jeg mon vente med rosen til hun er tisset færdig? Eller er der noget galt?

 

Hun har de sidste ca. 2 uger hos opdrætter primært tisset ude i haven, og siger selv til når hun skal ud. Men hun er jo altså kun 8 uger:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Mine hvalpe tissede også meget - dog primært ude - men de havde selvfølgelig også uheld inde.

 

Jeg har aldrig rost mine hvalpe over meget - men blot sagt "tisse" når han satte sig - efterfølgende sagde jeg "dygtig" - de har aldrig fået godbidder, da jeg har en formodning om at det så kan blive en dårlig vane.

Hun har jo også lige skiftet hjem, så der kan også ligge det i det - at alt er nyt og hun lige skal finde ud af det hele.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...