Hop til indhold

NOVEMBER billeder 2008


Gryn
 Share

Recommended Posts

Morgenstemning fra stuen (taget ved 7 tiden)

 

Indy tygger i noget kvist v♫5rk der sad fast i hendes lange hår

morgenhygge009.jpg

 

Lexi har travlt med et ben

morgenhygge011.jpg

 

Akita på sin plads under bordet

morgenhygge018.jpg

 

Memphis is sin yndlingshule

walkieswithCarrienov3rd013.jpg

 

Savannah tjekker om der sker noget spændende hernede

morgenhygge002.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 88
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Ihh, hvor karla rigtig hygger sig, hvem leger med den store ko til daglig? :mrgreen:

 

Den store ko stod engang ude på trappen med et "Velkommen" skilt om halsen, men da Karla så den første gang blev hun så glad (gik i legebuk og hoppede omkring den) så vi bestemte os til at den var hendes :mrgreen:

 

Nu tæver hun den når hun er i humør til en lidt mere værdig modstander end marsvinet :lol: Hun slæber gerne koen fra den ene stue til den anden, hvilket egentlig er lidt af en bedrift, da den ikke er helt uden vægt

Link til indlæg
Del på andre sites

Den store ko stod engang ude på trappen med et "Velkommen" skilt om halsen, men da Karla så den første gang blev hun så glad (gik i legebuk og hoppede omkring den) så vi bestemte os til at den var hendes :mrgreen:

 

Nu tæver hun den når hun er i humør til en lidt mere værdig modstander end marsvinet :lol: Hun slæber gerne koen fra den ene stue til den anden, hvilket egentlig er lidt af en bedrift, da den ikke er helt uden vægt

:lol: jeg vil da gerne se en lille video at karla tøsen der tæver en ko :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når det regner udenfor må man jo hygge sig indenfor :blink:

[ATTACH]3883[/ATTACH]

 

Dumle efter jeg havde fået lov at rense både øjne og øre :banan: (øjnene er stadig lidt våde)

[ATTACH]3884[/ATTACH]

 

Dumle er altså en rigtig lækker hund :lun:

 

Og hvor er han dygtig, at han vælger at blive renset frem for at blive regnvåd :blink:

 

 

Vedhæftet er Aslan, den møgforkælede hund der fik mors dyne mod at hanlagde sig til at sove så vi kunne side og spille computer uden at bekymre os om hvad hunden nu laver af ulykker :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dumle er altså en rigtig lækker hund :lun:

 

Og hvor er han dygtig, at han vælger at blive renset frem for at blive regnvåd :blink:

 

 

Vedhæftet er Aslan, den møgforkælede hund der fik mors dyne mod at hanlagde sig til at sove så vi kunne side og spille computer uden at bekymre os om hvad hunden nu laver af ulykker :mrgreen:

 

Vi gik nu ud i regnen så han blev drivvåd lige bagefter :lol: men jeg er bare stolt af at vi er kommet så langt at han nu sidder stille og bare ser lidt mistænkeligt på mig når vi renser øre :-D

 

Aslan er altså også lækker :lun: og som han dog kan ligge :lol: den deal var han da vist helt med på :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Vi gik nu ud i regnen så han blev drivvåd lige bagefter :lol: men jeg er bare stolt af at vi er kommet så langt at han nu sidder stille og bare ser lidt mistænkeligt på mig når vi renser øre :-D

 

Aslan er altså også lækker :lun: og som han dog kan ligge :lol: den deal var han da vist helt med på :mrgreen:

 

 

Det er dejligt lige at få en update, det er lang tid siden du skrev noget om det i din blog. Men dejligt at i er blevet lidt enige om det :blink:

 

Så snart jeg går med en dyne har jeg aslan rendende i røven..¨..så ja, den deal var han med på :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er dejligt lige at få en update, det er lang tid siden du skrev noget om det i din blog. Men dejligt at i er blevet lidt enige om det :blink:

 

Så snart jeg går med en dyne har jeg aslan rendende i røven..¨..så ja, den deal var han med på :blink:

 

Ja, det er rigtig nok, jeg har i det hele taget ikke brugt så meget tid på nettet på det sidste :blink:

Men ja, vi fulgte Ninjamors råd og tog det stille og roligt og nu er det ok igen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...