Hop til indhold

NOVEMBER billeder 2008


Gryn
 Share

Recommended Posts

  • Svar 88
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oki, her kommer lige lidt. Så må vi se som måneden skrider frem, om der kommer flere :blink:

 

[ATTACH]3475[/ATTACH]

 

 

[ATTACH]3476[/ATTACH]

 

 

[ATTACH]3477[/ATTACH]

 

 

[ATTACH]3478[/ATTACH]

 

 

[ATTACH]3479[/ATTACH]

 

De er taget idag på vores tur i uni parken, og under det store træ udenfor vores bygning

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Kan I se hvem det er? Hvahva? Det er Tweety og hendes nye veninde! :blink:

Hun har ikke noget rigtig navn endnu da der diskuteres mellem Gloria (stamtavle navn), Lillen, Karla eller Maude (mit forslag hæhæ)

 

Og hun er bare møghamrende bedårende..

 

Åååååhhr hvor er hun bare så yndig :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oki, her kommer lige lidt. Så må vi se som måneden skrider frem, om der kommer flere :blink:

 

[ATTACH]3475[/ATTACH]

 

 

[ATTACH]3476[/ATTACH]

 

 

[ATTACH]3477[/ATTACH]

 

 

[ATTACH]3478[/ATTACH]

 

 

[ATTACH]3479[/ATTACH]

 

De er taget idag på vores tur i uni parken, og under det store træ udenfor vores bygning

 

Hi hi, hvor er kræet bare kært på de billeder, hvor den nærmest forsvinder i blade :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan I se hvem det er? Hvahva? Det er Tweety og hendes nye veninde! :blink:

Hun har ikke noget rigtig navn endnu da der diskuteres mellem Gloria (stamtavle navn), Lillen, Karla eller Maude (mit forslag hæhæ)

 

Og hun er bare møghamrende bedårende..

 

Nårh, så sød. a105.gif Jeg stemmer for, at hun skal hedde Lillen (og min stemme tæller vel i den sammenhæng :blink:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Tyson og jeg mødtes i Søndermarken med Aina B og Lumi i dag til hundeleg og gåtur. Jeg tog en masse billeder, men de fleste er bare blevet af et par udflydende pelsklatter med fartstriber. :lol: Dette er nogle af de billeder, hvor man rent faktisk kan se, at det er hunde på billederne. :blink:

 

(Alle billederne kan ses her: http://www.hunde-forum.dk/members/sonja77-albums-tyson-lumi.html)

Tyson og Lumi5_M.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tyson og jeg mødtes i Søndermarken med Aina B og Lumi i dag til hundeleg og gåtur. Jeg tog en masse billeder, men de fleste er bare blevet af et par udflydende pelsklatter med fartstriber. :lol: Dette er nogle af de billeder, hvor man rent faktisk kan se, at det er hunde på billederne. :blink:

 

(Alle billederne kan ses her: http://www.hunde-forum.dk/members/sonja77-albums-tyson-lumi.html)

 

 

Nuuuuuuurrrrjjjjj hvor er det andet sidste biled dejlig af Tyson manden :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tyson og jeg mødtes i Søndermarken med Aina B og Lumi i dag til hundeleg og gåtur. Jeg tog en masse billeder, men de fleste er bare blevet af et par udflydende pelsklatter med fartstriber. :lol: Dette er nogle af de billeder, hvor man rent faktisk kan se, at det er hunde på billederne. :blink:

 

(Alle billederne kan ses her: http://www.hunde-forum.dk/members/sonja77-albums-tyson-lumi.html)

 

De er gode de billeder :5up: Tyson ser rigtig ud til at hygge sig.

 

Cujo max hygger :lun:, hjalte ser lidt træt ud :gab:

Hjalte er hjemme i dag, han blev syg i går så der var nok noget på vej da billedet blev taget i mandags :(

 

Vi holdt fødselsdag for manden d. 1. nov. og der var sørme også gæster til Karla :mrgreen: i form af "kusine" Kaysa ... de hyggede sig de to

 

Ihh, hvor karla rigtig hygger sig, hvem leger med den store ko til daglig? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oki, her kommer lige lidt. Så må vi se som måneden skrider frem, om der kommer flere :blink:

 

[ATTACH]3475[/ATTACH]

 

 

[ATTACH]3476[/ATTACH]

 

 

[ATTACH]3477[/ATTACH]

 

 

[ATTACH]3478[/ATTACH]

 

 

[ATTACH]3479[/ATTACH]

 

De er taget idag på vores tur i uni parken, og under det store træ udenfor vores bygning

 

Aii, hvor er det nogle skønne billeder:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...