Hop til indhold

Gooby step-in sele?


Sitto
 Share

Recommended Posts

Jeg har lidt forelsket mig i disse seler fra gooby. Det er dog vidst desværre et amerikansk mærke, og min Google evner rækker ikke til at kunne finde dem andetsteds. Nogen som kender til selerne - og kan de virkelig ikke fås i Tyskland, England el.lign? :vedikke:

 

De kan også fås i samme mærke hvor det er mere ala puppia selerne, dem har jeg fundet i England, men det skal være step-in, da flertallet herhjemme IKKE synes det er fedt med sele over hovedet!

 

Lige pt har de step-in seler fra trixie, men ville gerne have nogle med lidt mere bredde på og lidt blødere/polstret, fremfor alm nylon.

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har treponti. De er dog i gummi/neopren agtigt materiale. De sidder godt på mine. Men den der ser godt nok fin ud...

Jeg har prøvet dem på Zazu & Camy, jeg synes nemlig de er rigtig fine - men de sidder helt af pommeren til på de skævbenede pølser :lol: ellers var de nemlig mit førstevalg. Men ja, synes egentlig de her Gooby step-in er ret fine. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...